فیس‎بوک قابلیت استفاده از ایموجی‎ها را به مسنجر خود اضافه می‎کند

کاربران اپلیکیشن مسنجر فیس‎بوک به زودی قادر خواهند بود که در پاسخ به پیام‎ افراد ایموجی‎هایی را ارسال کنند که احساس آن‎ها را نشان دهد. این قابلیت که در حال حاضر در اختیار فید خبری (News Feed) فیس‎بوک است در مرحله‎ی تست با کاربران تصادفی این اپ قرار دارد. 6 ایموجی چهره‎هایی برای نشان دادن “عشق” […]

کاربران اپلیکیشن مسنجر فیس‎بوک به زودی قادر خواهند بود که در پاسخ به پیام‎ افراد ایموجی‎هایی را ارسال کنند که احساس آن‎ها را نشان دهد. این قابلیت که در حال حاضر در اختیار فید خبری (News Feed) فیس‎بوک است در مرحله‎ی تست با کاربران تصادفی این اپ قرار دارد. 6 ایموجی چهره‎هایی برای نشان دادن “عشق” (با قلب‎هایی که جایگزین حدقه‎ی چشم شده است) و “نفرت” (با یک ظاهر اخمو) دارند. سه ایموجی برای نشان دادن شادی، شگفت‎زده شدن و ناراحتی استفاده می‎شوند. هم‎چنین دو ایموجی برای نشان دادن موافقت و عدم موافقت (لایک و دیس‎‌لایک) وجود دارد. دریافت‎کننده‎ی پیام می‎تواند با ایموجی دوم عدم علاقه‎ی خود را نسبت به پیام نشان دهد.

 دکمه‎ی Dislike قابلیت جدیدی است و به عنوان یک پاسخ در فید خبری دیده نمی‎شود و یکی از قابلیت‎هایی به شمار می‎رود که کاربران بیشتر از همه برای اضافه شدن به این اپ پیام‎رسانی درخواست کرده بودند. فیس‎بوک بیشتر از آن به عنوان راهی برای “جواب منفی دادن” به یک درخواست یاد می‎کند تا این‎که نشان‎دهنده‎ی یک احساس قوی‎تر عدم علاقه باشد. از آن‎جایی‎که این قابلیت در مرحله‎ی محک‎زدن قرار دارد، تمامی کاربران این مسنجر به ایموجی‎ها و یا پاسخ‎ با استفاده از لایک / دیس‎لایک دسترسی ندارند. اگر واکنش‎ها طبق انتظار این شرکت باشد، تمامی کاربران در نهایت این قابلیت‎ را دریافت خواهند کرد.

این غول دنیای اینترنت اظهار داشته است “ما همواره در حال محک‎زدن راه‎هایی هستیم که باعث شود مسنجر ما جذاب‎تر و با کاربر تعامل بیشتری برقرار شود. این قابلیت در مرحله‎ی تست کوچکی قرار دارد که افراد در آن می‎توانند برای نشان دادن احساسات خود به بهترین شکل نسبت به یک پیام از ایموجی استفاده کنند”

تاکنون، ایموجی‎های موجود در News Feed این شرکت در عرض تنها یک سال بیش از 300 میلیارد پاسخ ایجاد کرده و بیش از نیمی از آن‎ها متعلق به ایموجی عشق بوده است. این ایموجی زمانی ظاهر می‎شود که یکی از کاربران فیس‎بوک بر روی یک داستان خبری جدید توقف می‎کند. فیس‎بوک در رابطه با زمان ارائه‎ی این قابلیت برای تمامی کاربران مسنجر خود خبری منتشر نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال