خبرهای جدید عرضه آیفون 7 پرو را تکذیب می‌کنند

شایعاتی مبنی بر این شنیده‎ می‎شود که امسال اپل سه آیفون روانه‎ی بازار خواهد کرد. این آیفون‎ها به ترتیب مدل معمولی آیفون 7، آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو خواهد بود. اگر با این شایعات آشنا نیستید باید گفت که آیفون 7 پرو مدلی است که گفته می‎شود دوربین دوگانه خواهد داشت و همان‎طور […]

شایعاتی مبنی بر این شنیده‎ می‎شود که امسال اپل سه آیفون روانه‎ی بازار خواهد کرد. این آیفون‎ها به ترتیب مدل معمولی آیفون 7، آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو خواهد بود. اگر با این شایعات آشنا نیستید باید گفت که آیفون 7 پرو مدلی است که گفته می‎شود دوربین دوگانه خواهد داشت و همان‎طور که اسم آن اشاره می‎کند، کاربرانی را هدف قرار گرفته است که از قابلیت‎های پیشرفته‎تر آن به خوبی استفاده خواهند کرد.

این اقدام از سوی اپل عجیب خواهد بود چون این شرکت کمتر به تقسیم کردن بیشتر محصولات خود در دسته‎های مختلف می‎پردازد و این امر باعث گیج کردن مشتریان می‎شود، برای همین ما همواره با این شایعه به دیده‎ی شک نگریسته‎ایم. حالا به نظر می‎رسد که لو دهنده‎ی معروف توئیتری یعنی ایوان بلاس نیز این گفته را رد کرده است.

بلاس در پستی در توئیتر اظهار می‎کند که اپل نه یک، نه سه، بلکه دو آیفون امسال عرضه خواهد کرد و حتی اسم رمزی آن‎ها را نیز فاش ساخته است. او گفته است که” 2 مدل آیفون 2016 دارای کدهای رمزی سونورا و داس پالوس خواهند بود.”

البته بلاس نماینده‎ی شرکت اپل نیست ولی با توجه با سابقه‎ی معتبری که در بحث تایید یا رد شایعات داشته است، ممکن است بشود به گفته‎های او اعتماد کرد.

در هر صورت این گفته را فعلا باور نکنید، و با آن‎که ممکن است دیگر شایعه‎ای در رابطه با آیفون 7 نشویم، شایعات ثابتی در مورد استفاده از دوربین دوگانه دیده می‎شود و باید صبور باشیم تا اپل در رابطه با این صحبت‎ها اظهارنظر رسمی داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال