E3 2016: بخش داستانی عنوان FIFA 17 در نسخه‌های ایکس‌باکس 360 و PS3 وجود نخواهد داشت

به تازگی از بخش داستانی عنوان FIFA 17 رونمایی به عمل آمده است. این بخش از بازی که با نام Journey (ماجراجویی) شناخته می‌شود را در نسل کنسول‌های ایکس باکس 360 مایکروسافت و پلی‌استیشن 3 سونی نمی‌توانید ببینید. شرکت انتشار دهنده بازی EA در ادامه این طور اضافه می‌کند که: “این بازی از موتور Frostbite استفاده می‌کند. علاوه بر […]

به تازگی از بخش داستانی عنوان FIFA 17 رونمایی به عمل آمده است. این بخش از بازی که با نام Journey (ماجراجویی) شناخته می‌شود را در نسل کنسول‌های ایکس باکس 360 مایکروسافت و پلی‌استیشن 3 سونی نمی‌توانید ببینید.

شرکت انتشار دهنده بازی EA در ادامه این طور اضافه می‌کند که: “این بازی از موتور Frostbite استفاده می‌کند. علاوه بر آن در این عنوان شاهد بخش جدید به نام Journey خواهید بود که روایتی داستانی است. البته تنها در کنسول‌های ایکس باکس وان و همچنین پلی‌استیشن 4 و البته کامیپوترهای شخصی (PC) می‌توانید از این قابلیت جدید این بازی استفاده نمایید.” البته هنوز هم جملات شنیده شده از این مقام ابهاماتی داشته و می‌بایست بیشتر شفاف‌سازی شود. برای مثال زمانی که از بخش Journey صحبت به میان آورده شد، هیچ حرفی در مورد کنسول‌های نسل آخر زده نشد.

[aparat]http://www.aparat.com/v/gksRw[/aparat]

همان طور که در این تریلر شاهد آن هستید، در حالت داستانی FIFA 17 کاربر در نقش کاراکتری به نام Alex Hunter بازی خواهد کرد که البته در Premier League یا همان لیگ حرفه‌ای انگلیس داستان بازی شروع خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال