E3 2016 : رونمایی سونی از بازی آخرالزمانی Days Gone

همان طور که شاهد هستید، استدیو Bend شرکت سونی یک بازی جدید دیگر به نام Days Gone را برای کنسول پلی‌استیشن 4 انتشار داده است. محیط این بازی شباهت بسیار زیادی به بازی The Last of Us داشته و این به آن خاطر است که در این بازی نیز موجوداتی شبیه به زامبی وجود دارند. البته با […]

همان طور که شاهد هستید، استدیو Bend شرکت سونی یک بازی جدید دیگر به نام Days Gone را برای کنسول پلی‌استیشن 4 انتشار داده است. محیط این بازی شباهت بسیار زیادی به بازی The Last of Us داشته و این به آن خاطر است که در این بازی نیز موجوداتی شبیه به زامبی وجود دارند. البته با این تفاوت که در این بازی شاهد نمایش یک کاراکتر جدید موتورسوار خواهید بود.

[aparat]http://www.aparat.com/v/dzShf[/aparat]

وبلاگ پلی‌ استیشن 4 سونی در این باره این طور اذعان می‌کند که: “این بازی و داستان آن در محیطی بسیار زیبا و قابل درک از بیابان‌های خاص ناحیه شمال غربی اقیانوس آرام شکل گرفته و از طرفی بازی Days Gone یک بازی از سری open-world، اکشن و ماجراجویی به حساب می‌آید. در این بازی کاربر در نقش کاراکتر  Deacon St. John ظاهر می‌شود که یک فرد ولگرد و قاتلی بخشنده به حساب می‌آید. در ادامه داستان این فرد به جای ماندن در اردوگاهی مطمئن و امن، خطر کرده و به بخش‌های خطرناک منطقه رجوع می‌کند. داستان این بازی دو سال بعد از یک بیماری واگیردار جهانی رخ می داد که جان بسیاری از مردم را می‌گیرد. البته میلیون‌ها نفر از مردم در این بیماری به یک فرد زنده که در بازی با نام Freakers شناخته می‌شود تبدیل می‌شوند. شخصیت Freakers فردی است که قابلیت تفکر نداشته و موجودی وحشی به حساب می‌آید. البته این موجودات به سرعت در حال تکامل بوده و وحشی‌تر از انسان‌ها به حساب می‌آیند. در تریلر به نمایش در آمده از این بازی، دو نوع Freaks  را مشاهده می‌کنید که یکی از آنها Newts است. Newts در نوجوانی به این بیمار مبتلا شده و قاتلی است فرصت‌طلب. او ترجیح می‌دهد افراد را بکشد و در تاریکی حرکت کند. یکی دیگر از انواع آنها Hordeها هستند که از Freakers به صورت تک‌تک تشکیل شده‌اند. Hordeها غذا می‌خوردن، قابلیت حرکت داشته و به یکدیگر حمله کرده و همانند نمونه اول همدیگر را می‌کشند. بعضی از Hordesها شبانه در بزرگ‌راه‌ها پرسه زده و همان طور که در دموی بازی می‌بینید این در حالی است که بعضی از آنها ترجیح می‌دهند به جستجوی غذا پرداخته و آن را در یک مکان خاص نگه‌داری کنند. مهارت‌های آموخته شده در زندگی قبلی به عنوان یک موتورسوار یاغی Deacon را قادر خواهد ساخت تا برای یک جنگ تمام عیار و البته تمام‌نشدنی به منظور زنده ماندن آماده شود”.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال