E3 2016: بازی Final Fantasy 15 از واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کند

شرکت سونی در طول کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه E3 2016 اعلام کرد که بازی Final Fantasy 15 سازگار با PlayStation VR خواهد بود. بازی فاینال فانتزی 15 که آخرین نسخه از سری بازی‎های مشهور و خاطره‎انگیز فاینتال فانتزی به شمار می‎رود، با پشتیبانی از تجربه‎ی واقعیت‎ مجازی به بازیکنان اجازه خواهد داد که نقش […]

شرکت سونی در طول کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه E3 2016 اعلام کرد که بازی Final Fantasy 15 سازگار با PlayStation VR خواهد بود. بازی فاینال فانتزی 15 که آخرین نسخه از سری بازی‎های مشهور و خاطره‎انگیز فاینتال فانتزی به شمار می‎رود، با پشتیبانی از تجربه‎ی واقعیت‎ مجازی به بازیکنان اجازه خواهد داد که نقش پرومپتو، یکی از بهترین دوستان یکی از شخصیت‎های اصلی داستان یعنی Noctis را بر عهده بگیرند.

در طی این جلسه مطبوعاتی تریلر کوتاهی از این بازی به نمایش درآمد که به افرادی که هدست واقعیت مجازی پلی‎استیشن سونی را زده بودند شخصیت‎های بازی Final Fantasy 15 نشان داده شد و آن‎ها نگاهی نزدیک‎تر به سایر عوامل این بازی انداختند. انتظار می‎رود این بازی تحت عنوان Final Fantasy 15 VR Experience بعد از عرضه‎ی کامل آن برای پلی‎استیشن در تاریخ 9 مهر برای خرید موجود باشد، خود هدست PlayStation VR در تاریخ 22 مهر روانه‎ی بازار خواهد شد.

[aparat]http://www.aparat.com/v/SsByi[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال