اولین تصاویر رسمی از پرچم‌دار بعدی هوآوی به بیرون منتشر شد

هوآوی از پرچم‌دار بعدی خود در تاریخ 20 فروردین ماه رونمایی می‌کند. تاکنون تصاویر زیادی از این گوشی به همراه مشخصات فنی آن فاش شده که تقریبا می‌توان گفت که اطلاعات کاملی از این گوشی داریم. حال وب‌سایت رسمی هوآوی در جدیدترین پست خود تصاویر رسمی از پرچم‌دار بعدی این شرکت چینی را منتشر کرده […]

هوآوی از پرچم‌دار بعدی خود در تاریخ 20 فروردین ماه رونمایی می‌کند. تاکنون تصاویر زیادی از این گوشی به همراه مشخصات فنی آن فاش شده که تقریبا می‌توان گفت که اطلاعات کاملی از این گوشی داریم. حال وب‌سایت رسمی هوآوی در جدیدترین پست خود تصاویر رسمی از پرچم‌دار بعدی این شرکت چینی را منتشر کرده که البته می‌توان نگاهی نزدیک به برخی از نقاط گوشی انداخت.

این تصاویر گوشی را به طور کامل به تصویر نمی‌کشند و بیشتر برروی چند قطعه‌ی آن تمرکز داشته‌اند. برای مثال تصویر بالا وجود دوربین دوگانه‌ی این گوشی را تایید می‌کند که در شایعات گذشته خبر آن را منتشر کردیم. در تصویری دیگر می‌توانیم به حسگر اثر انگشت مربع شکل اشاره کنیم که در شایعات حسگر اثر انگشت بیضی شکل در نظر گرفته شده است. شاید هوآوی حسگر اثر انگشت بیضی شکل را برای یک نسخه‌ی دیگر از این گوشی در نظر گرفته است. در تصویر آخر شاهد بدنه‌ی تمام فلزی هوآوی P9 هستیم که شباهت بسیار زیادی به گلکسی نوت 5 سامسونگ دارد. تنها دو هفته‌ی دیگر تا معرفی هوآوی P9 باقی نمانده و تقریبا اطلاعات زیادی را در مورد این گوشی به دست آورده‌ایم. حال باید صبر کرد و دید آیا هوآوی می‌تواند با ویژگی‌هایی که در این گوشی معرفی می‌کند ما را سوپرایز کند یا اینکه همانند دیگر گوشی‌ها، این گوشی نیز نوآوری خاصی را معرفی نخواهد کرد؟

اولین تصاویر رسمی از پرچم‌دار بعدی هوآوی به بیرون منتشر شد

 

اولین تصاویر رسمی از پرچم‌دار بعدی هوآوی به بیرون منتشر شد

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال