اولین تصاویر منتسب به چیپست A10 اپل منتشر شد

روز گذشته اولین تصاویر از چیپ جدید شرکت اپل یعنی A10 منتشر و اطلاعاتی جدیدی در مورد آنچه که قرار است در آیفون بعدی قرار بگیرد، در اختیارمان قرار گرفت. این چیپ جدید قرار است توسط شرکت TSMC ساخته شود در حالی که چیپ A9 که پیشتر در آیفون 6s و آیفون 6s پلاس استفاده […]

روز گذشته اولین تصاویر از چیپ جدید شرکت اپل یعنی A10 منتشر و اطلاعاتی جدیدی در مورد آنچه که قرار است در آیفون بعدی قرار بگیرد، در اختیارمان قرار گرفت. این چیپ جدید قرار است توسط شرکت TSMC ساخته شود در حالی که چیپ A9 که پیشتر در آیفون 6s و آیفون 6s پلاس استفاده شده بود توسط شرکت‌های سامسونگ و TSMC تولید شده بود.

اگر به یاد داشته باشید چیپ A9 به 2 گیگابایت حافظه‌ی رم LPDDR4 مجهز شده بود، به همین جهت انتظار می‌رود که چیپ A10 همراه با 3 گیگابایت حافظه‌ی رم LPDDR4 در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد. این همچنین چیپ A9 به پردازنده‌ای دو هسته‌ای با فرکانس 1.87 گیگاهرتز مجهز شده بود که انتظار می‌رود در چیپ A10، این فرکانس به 2.37 گیگاهرتز برسد. اخیرا نیز یک بنچمارک از این چیپ منتشر شده بود که چنین چیزی را تایید می‌کرد، که البته آقای جان پول، موسس شرکت Primate Labs این بنچمارک را تلقبی خواند.

انتظار می‌رود که اپل ماه آینده، آیفون 7 را با صفحه‌نمایشی 4.7 اینچی و آیفون 7 پلاس را با صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی معرفی نماید. همچنین شایعات بسیار زیادی در مورد محصولات بعدی شرکت اپل وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به لنز دوربین بزرگ برای آیفون 7، دوربین دوگانه برای آیفون 7 پلاس، حذف شدن جک 3.5 میلی‌متری، تغییر پیدا کردن جای آنتن‌ها و … اشاره نمود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال