فیت بیت ساعت هوشمند با قابلیت ردیابی خروپف عرضه می کند

فیت بیت قصد دارد قابلیت جدیدی با امکان ردیابی صدای خروپف کاربران به ساعت های هوشمند مدل Sense و Versa 3 اضافه کند. این قابلیت می تواند اطلاعات مربوط به سلامت خود کاربران را به آنها ارائه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فیت بیت قابلیت جدیدی را برای ردیابی سلامت خواب […]

فیت بیت قصد دارد قابلیت جدیدی با امکان ردیابی صدای خروپف کاربران به ساعت های هوشمند مدل Sense و Versa 3 اضافه کند. این قابلیت می تواند اطلاعات مربوط به سلامت خود کاربران را به آنها ارائه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فیت بیت قابلیت جدیدی را برای ردیابی سلامت خواب کاربران فعال میکند. برای استفاده از این قابلیت در اپلیکیشن فیت بیت گزینه‌ای به نام (Sleep) اضافه خواهد شد. برای فعال شدن گزینه بررسی خروپف به قسمت تشخیص خروپوف و سر و صدا مراجعه کرده تا بتوانید با اندازه گیری شدت صدا و عارضه خروپف این ویژگی را بررسی کنید.

 در این ویژگی میکروفون ساعتهای مدل Sense و Versa 3 هننگام خواب کاربران وظیفه نمونه گیری، اندازه‌گیری و جمع‌آوری اطلاعات محیط اطراف را بر عهده دارند. بدین ترتیب که هر چند ثانیه این بررسی انجام گرفته و میزان خروپف افراد داخل اتاق محاسبه می شود. این قابلیت مصرف باتری را به شدت افزایش داده و کاربران به استفاده از این قابلیت قبل از خواب نیاز دارند تا حداقل ۴۰ درصد شارژ برای دستگاه داشته باشند.

 در پایان کار نیز یک چک باکس و تایید نهایی از عملکرد این ویژگی برای کاربر نشان داده می شود. صبح فردا کاربر می‌تواند با مراجعه به بخش خواب اپلیکیشن گزارش خروپف را تماشا کرده و آن را بررسی کند. فیت بیت برای استفاده از این قابلیت اشتراک ویژه در نظر گرفته و کاربران به طور رایگان نمی توانند از آن استفاده کنند. این قابلیت برای استفاده نیاز به هزینه ۸۰ دلار در سال یا ۱۰ دلار ماهانه دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال