آیا گوشی تاشونده سامسونگ سال آینده میلادی معرفی خواهد شد؟

نباید به ما در مورد اینکه پیش‌تر از گوشی‌ تاشوی سامسونگ اطلاعات مختلفی را شنیده‌اید، خرده بگیرید. سال گذشته، یکی از مدیران اجرایی سامسونگ اعلام کرد که این شرکت قصد عرضه یک گوشی تاشوی قدرتمند را در سال 2016 دارد و حالا به نظر می‌رسد که زمان عرضه این محصول یک سال به تعویق افتاده […]

نباید به ما در مورد اینکه پیش‌تر از گوشی‌ تاشوی سامسونگ اطلاعات مختلفی را شنیده‌اید، خرده بگیرید. سال گذشته، یکی از مدیران اجرایی سامسونگ اعلام کرد که این شرکت قصد عرضه یک گوشی تاشوی قدرتمند را در سال 2016 دارد و حالا به نظر می‌رسد که زمان عرضه این محصول یک سال به تعویق افتاده و سال آینده یعنی سال 2017 منتظر عرضه این گوشی‌هوشمند خواهیم بود.

این‌طور که اطلاعات منتشر شده در مورد این محصول جدید در اختیارمان قرار گرفته، این وسیله‌ی جدید با صفحه‌نمایشی 7 اینچی و OLED خواهد داشت که می‌توان از آن به عنوان یک تبلت استفاده نمود و سپس امکان تا کردن این محصول و تبدیل آن به یک صفحه‌نمایشی 5 اینچی وجود دارد که در این صورت کاربران می‌توانند از آن به عنوان یک گوشی‌هوشمند استفاده نمایند.

در واقع گوشی‌ تاشوی سامسونگ به این صورت است که کاربران می‌توانند آن را همانند یک کیف پول تا کرده و آن را باز و بسته کنند. اطلاعاتی که در مورد این دستگاه جدید در فضای مجازی وجود دارد، نشان می‌دهد که سامسونگ به مدت 3 سال است که در حال توسعه این محصول بوده و قصد دارد آن را به آرامی، به یک صنعت و یا دسته‌ی جدید از محصولات، تبدیل نماید. شاید لازم باشد اشاره کنیم که گزارش مالی سامسونگ که پیش‌تر منتشر شده بود و آمار مربوط به سه ماهه‌ی اول سال 2016 را نشان می‌داد، از ضعیف‌ترین نتایج رشد مالی سامسونگ در تاریخ این شرکت خبر داشت!

ماه ژانویه نیز مدیرعامل بخش صفحه‌نمایش‌های سامسونگ، آقای Lee Chang-hoon اعلام کرده بود که توسعه پنل‌های OLED با امکان خمیده شدن یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های آتی سامسونگ است که به سختی در حال انجام است. همچنین آن‌ها قصد دارند پس از رسیدن به نتیجه‌ای درست، تولید انبوه این پنل‌ها را آغاز نمایند. البته هنوز تکنولوژی مربوط به این نمایشگرها به جایی نرسیده که بتوانیم در این سال‌ها شاهد فراگیر شدن آن در میان دستگاه‌های مختلف باشیم، اما همکاری‌های سامسونگ و شرکای آن‌ها، می‌تواند ما را در آینده با بازاری بزرگ از گوشی‌های هوشمند با قابلیت خمیده شدن روبه‌رو نماید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال