گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر سامسونگ سه‌ماهه پایانی سال 2017 عرضه می‌شود

طی سالیان گذشته، شایعات زیادی پیرامون گوشی‌هوشمند انعطاف‌پذیر سامسونگ منتشر شده است. در سال 2016 نیز این شایعات به اوج خود رسیدند ولی تا به امروز، گوشی‌های‌هوشمند انعطاف‌پذیر سامسونگ تنها در حد یک کانسپت بوده‌اند. به‌هر‌حال شایعات جدیدی بار دیگر منتشر شده که حکایت از این موضوع دارند که سامسونگ در سه ماهه‌ی پایانی سال […]

طی سالیان گذشته، شایعات زیادی پیرامون گوشی‌هوشمند انعطاف‌پذیر سامسونگ منتشر شده است. در سال 2016 نیز این شایعات به اوج خود رسیدند ولی تا به امروز، گوشی‌های‌هوشمند انعطاف‌پذیر سامسونگ تنها در حد یک کانسپت بوده‌اند. به‌هر‌حال شایعات جدیدی بار دیگر منتشر شده که حکایت از این موضوع دارند که سامسونگ در سه ماهه‌ی پایانی سال جاری میلادی از گوشی مورد انتظار خود رونمایی می‌کند.

باوجود این که سامسونگ بارها پتنت گوشی‌های‌هوشمند انعطاف‌پذیر را ثبت کرده هیچ‌گاه به طور رسمی تولید چنین گوشی را تایید نکرده است. درواقع سامسونگ تاکنون در این مورد ساکت بوده و نمی‌توان به طور قطع در مورد برنامه‌های چشم‌ بادامی‌های کره‌ای مطلع شد.

بار دیگر باید به این نکته اشاره کنیم که ثبت یک پتنت، به معنای تولید محصول مورد نظر نیست. بنابراین سامسونگ ممکن است تنها پتنت گوشی‌های انعطاف‌پذیر را ثبت کرده باشد و فعلا اقدامی را برای تولید این گوشی‌ها انجام نداده باشد. به‌هر‌حال شایعات زیادی در مورد این نوع گوشی‌هوشمند منتشر شده و به نظر می‌رسد در سال 2017 شاهد اولین گوشی‌هوشمند انعطاف‌پذیر از سوی سامسونگ باشیم.

آخرین شایعات حاکی از این هستند که سامسونگ تولید گوشی‌های منعطف خود را با پروژه‌ی گلکسی X آغاز کرده و در نیمه‌ی دوم سال 2017 و احتمالا بسیار زیاد در سه ماهه‌ی آخر، از این گوشی‌ها رونمایی می‌کند. فعلا اطلاعات بیشتری در مورد گوشی‌های انعطاف‌پذیر سامسونگ در دسترس نیست و احتمالا طی ماه‌های آینده بتوانیم بهتر در مورد این محصول مورد انتظار صحبت کنیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال