اولین ساعت‌هوشمند شرکت Fossil نیز به طور رسمی معرفی شد

بعد از اینکه شرکت‌های معتبر ساعت‌سازی بسیاری وارد عرصه‌ی ساخت ساعت‌های هوشمند شده‌اند، یکی دیگر از این شرکت‌ها نیز تصمیم گرفته تا شانس خود را در این زمینه امتحان کند. شرکت Fossil از چهار ساعت هوشمند خود رونمایی کرده که یکی از آن‌ها از سیستم‌عامل اندروید ویئر بهره می‌برد. دو ساعت‌هوشمند اول این شرکت Q Reveler […]

بعد از اینکه شرکت‌های معتبر ساعت‌سازی بسیاری وارد عرصه‌ی ساخت ساعت‌های هوشمند شده‌اند، یکی دیگر از این شرکت‌ها نیز تصمیم گرفته تا شانس خود را در این زمینه امتحان کند. شرکت Fossil از چهار ساعت هوشمند خود رونمایی کرده که یکی از آن‌ها از سیستم‌عامل اندروید ویئر بهره می‌برد.

دو ساعت‌هوشمند اول این شرکت Q Reveler و Q Dreamer نام گرفته و هرکدام نیز 125 دلار قیمت دارند. ساعت سوم نیز  Q Grant نام دارد و قیمت آن از 175 دلار شروع شده و تا 195 دلار ادامه می‌یابد. دو ساعت اول بیشتر نقش دست‌بند سلامتی را بازی می‌کنند و قابلیت شناسایی حرکات شما را دارند در حالیکه ساعت سوم با داشتن برنامه‌ همراه مخصوص iOS و اندروید امکان نشان دادن نوتیفیکیشن‌های گوشی‌ شما را از طریق چراغ یا لرزش ساعت دارد.

اولین ساعت‌هوشمند شرکت Fossil نیز به طور رسمی معرفی شد

در میان این چهار ساعت معرفی شده، ساعت چهارم به نام  Q Founder پرچمدار نامیده شده و سیستم عامل اندروید ویئر را به همراه چیپست شرکت اینتل اجرا می‌کند. این ساعت نیز همانند ساعت‌های هوشمند معرفی شده توسط هوآوی و موتورولا دارای قاب گرد شکل بوده و از تمامی قابلیت‌های سیستم‌عامل اندروید ویئر پشتیبانی می‌کند. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به امکان شخصی سازی‌های فراوان و نمایش دادن نوتیفیکیشن‌های گوشی اشاره کرد.

اولین ساعت‌هوشمند شرکت Fossil نیز به طور رسمی معرفی شد

شرکت Fossil اعلام کرده که سه ساعت اول از سه روز آینده در بازار عرضه می‌شوند اما هنوز تاریخ دقیقی را برای عرضه‌ی پرچمدار خود معرفی نکرده است. احتمالا شاهد عرضه‌ی ساعت هوشمند Q Founder این شرکت در اوایل سال جاری باشیم.

اولین ساعت‌هوشمند شرکت Fossil نیز به طور رسمی معرفی شد

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال