اطلاعات جدیدی از نکسوس 2016 اچ‌تی‌سی به بیرون درز کرد

بلافاصله بعد از اینکه ال‌جی و هوآوی نکسوس‌های سال گذشته‌ی گوگل را تولید و روانه‌ی بازار کردند، خبرهای جدیدی منتشر شدند که بر روی کار آمدن دوباره‌ی اچ‌تی‌سی برای ساخت نکسوس‌های سال 2016 گوگل دلالت داشتند. شرکت تایوانی‌تبار اچ‌تی‌سی به عنوان اولین شرکتی شناخته می‌شود که با گوگل برای ساخت این دستگاه محبوب اندروید خام […]

بلافاصله بعد از اینکه ال‌جی و هوآوی نکسوس‌های سال گذشته‌ی گوگل را تولید و روانه‌ی بازار کردند، خبرهای جدیدی منتشر شدند که بر روی کار آمدن دوباره‌ی اچ‌تی‌سی برای ساخت نکسوس‌های سال 2016 گوگل دلالت داشتند. شرکت تایوانی‌تبار اچ‌تی‌سی به عنوان اولین شرکتی شناخته می‌شود که با گوگل برای ساخت این دستگاه محبوب اندروید خام همکاری داشته و نکسوس وان را عرضه کرده و در کنار تبلت نکسوس 9 هم برای این شرکت بوده است.

حال امروز اطلاعات جدیدی منتشر شده‌اند که نشان می‌دهد اچ‌تی‌سی در حال تولید گوشی جدیدی با کد رمز Sailfish بوده که قرار است به عنوان جایگزین نکسوس 5X پاییز امسال معرفی شود. این گوشی قرار است نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی داشته باشد که در زیر این نمایشگر، پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با قدرت پردازش 2.0 گیگاهرتز و 4 گیگابایت رم قرار گرفته است. در قاب پشتی این گوشی، سنسوری 12 مگاپیکسلی قرار گرفته و سلفی‌دوستان هم می‌توانند از سنسوری 8 مگاپیکسلی برای دوربین جلو استفاده کنند. شرکت اچ‌تی‌سی نکسوس بعدی گوگل را به حسگر اثر انگشت مجهز می‌کند و باتری با ظرفیت 2770 میلی‌آمپر در زیر قاب گوشی قرار خواهد داد. از دیگر مشخصات فاش شده در مورد جانشین نکسوس ال‌جی، می‌توان به پشتیبانی از یو‌اس‌بی Type-C و بلوتوث 4.2 اشاره داشت. نکسوس بعدی شرکت گوگل دارای درگاه 3.55 میلی‌متری صدا در قسمت بالایی گوشی بوده و در قسمت پایینی نیز اسپیکرهای قدرت‌مند اچ‌تی‌سی تعبیه خواهد شد.

علاوه بر گوشی نام‌برده، اچ‌تی‌سی وظیفه‌ی ساخت یک نکسوس دیگر در سال جاری را برعهده دارد که گفته می‌شود کد رمز ساخت این نکسوس هم Marlin نام گرفته و نمایشگری 5.5 اینچی و چیپست اسنپ‌دراگون 821 از مهم‌ترین مشخصات گوشی مذکور است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال