گوشی گلکسی A8 2016 سامسونگ در AnTuTu رویت شد

اطلاعات فاش شده از گلکسی A8 2016 به قدری زیاد بوده که به نظر می‌رسد این گوشی به صورت رسمی معرفی شده باشد. رندرهای رسمی از این گوشی لو رفته، مشخصه‌های فنی آن تقریبا فاش شده و حتی این گوشی از رگولاتوری FCC و بلوتوث SIG نیز تاییدیه گرفته و حالا گوشی مورد بحث ما در […]

اطلاعات فاش شده از گلکسی A8 2016 به قدری زیاد بوده که به نظر می‌رسد این گوشی به صورت رسمی معرفی شده باشد. رندرهای رسمی از این گوشی لو رفته، مشخصه‌های فنی آن تقریبا فاش شده و حتی این گوشی از رگولاتوری FCC و بلوتوث SIG نیز تاییدیه گرفته و حالا گوشی مورد بحث ما در بنچمارک AnTuTu دیده شده است. البته این اولین بار نیست که این گوشی در بنچمارک گوشی‌های‌هوشمند دیده می‌شود چراکه اخیرا مشخصات فنی گلکسی A8 2016 در دو بنچمارک GFXBench و Geekbench نیز رویت شده بود.

گوشی گلکسی A8 2016 سامسونگ در AnTuTu رویت شد

بنابر اطلاعات ثبت شده در AnTuTu، گلکسی A8 2016 به نمایشگری فول‌اچ‌دی مجهز خواهد شد؛ چیپست اختصاصی سامسونگ یعنی اگزینوس 7420 در زیر قاب آن گنجانده شده و دو سنسور 8 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و جلوی گوشی وظیفه‌ی ثبت تصاویر شما را برعهده خواهند گرفت. 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای داخلی از دیگر مشخصه‌های مربوط به این گوشی به شمار می‌روند. در زمان ثبت این بنچمارک،‌گلکسی A8 2016 اندروید 6.0.1 را اجرا می‌کرده است.

احتمالا سنسور ثبت شده برای دوربین اصلی این گوشی در این بنچمارک به اشتباه ثبت شده است چراکه نسخه‌ی قبلی این گوشی دارای سنسوری 16 مگاپیکسلی بود. تقریبا همه‌ی مشخصات فنی این گوشی به جز تاریخ عرضه‌ی رسمی و قیمت آن برای ما فاش شده و سامسونگ تنها با معرفی رسمی آن می‌تواند زمان عرضه و قیمت آن را برای ما مشخص کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال