مشخصات فنی گوشی‌هوشمند Samsung Galaxy A8 لو رفت : پردازنده‌ی 8-هسته‌ای در کنار 2 گیگابایت حافظه‌ی رم

همواره سامسونگ با معرفی طیف وسیعی از گوشی‌های هوشمند، سعی داشته تا انتخاب را برای کاربران آسان کند و با این کار، کاربرانی را که چهره‌ی ظاهری گوشی برای آنها مهم‌تر از قدرت سخت‌افزاری می‌باشد، با معرفی سری Galaxy A سمت خود کشانده است. این محصولات که همگی از بدنه‌ای فلزی ساخته شده‌اند، حالا پرچم‌دار […]

همواره سامسونگ با معرفی طیف وسیعی از گوشی‌های هوشمند، سعی داشته تا انتخاب را برای کاربران آسان کند و با این کار، کاربرانی را که چهره‌ی ظاهری گوشی برای آنها مهم‌تر از قدرت سخت‌افزاری می‌باشد، با معرفی سری Galaxy A سمت خود کشانده است. این محصولات که همگی از بدنه‌ای فلزی ساخته شده‌اند، حالا پرچم‌دار جدیدی با نام Galaxy A8 را برای معرفی دارند، محصولی که به نظر می‌رسد علاوه بر زیبایی، قدرت بالایی نیز داشته باشد.

طبق بنچمارکی که ساعاتی پیش منتشر شده، این گوشی‌هوشمند از صفحه‌نمایشی 5.5-اینچی با وضوح تصویر 1080p، چیپ Snapdragon 615 با پردازنده‌ی 8-هسته‌ای، 2 گیگابایت حافظه‌ی رم و دوربین سلفی 5-مگاپیکسلی بهره خواهد برد. همچنین دوربین اول این گوشی‌هوشمند، سنسوری 15-مگاپیکسلی خواهد داشت و اندروید 5.1 نیز به صورت پیش‌فرض، بر روی این محصول جدید قرار خواهد گرفت.

Galaxy A8 specs revealed in leaked benchmark 2

از سوی دیگر، شایعاتی نشان دارند که نشان می‌دهد این محصول جدید با داشتن سنسور حسگر اثر انگشت، قصد دارد تا این سطح از تکنولوژی‌های موجود را برای گوشی‌های میان‌رده نیز به همراه آورد. در مورد طراحی این محصول نیز باید بدانید که شکل قبلی محصولات سری Galaxy A در این گوشی نیز حفظ می‌شود و حتی ممکن است سامسونگ از طراحی گوشی Galaxy S6 نیز برای Galaxy A8 بهره بگیرد.

با اینکه شایعات زیادی در مورد این گوشی‌هوشمند منتشر شده‌اند، هنوز هیچ اطلاعات رسمی و دقیقی از زمان عرضه‌ و یا معرفی این محصول در دست نیست. از سوی دیگر، بعید است که سامسونگ بخواهد محصولات میان‌رده‌ خود را با مراسمی پر زرق و برق معرفی کند.

با این‌حال، به محض انتشار اخبار رسمی از سوی سامسونگ و معرفی این گوشی‌هوشمند، اخبار آن را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال