اطلاعات جدیدی از گوشی‌هوشمند باریک سامسونگ، Galaxy A8، منتشر شد

به تازگی اطلاعات جدیدی از گوشی‌هوشمند Galaxy A8 شرکت سامسونگ در فضای اینترنت منتشر شده که نشان می‌دهد این محصول جدید، صفحه‌نمایشی بزرگ دارد. اینطور که معلوم است، این اخبار از سوی Sammobile در اختیار کاربران قرار گرفته و در این خبر، اعلام شده که Galaxy A8 صفحه‌نمایشی 5.7-اینچی با وضوح تصویر 1080p خواهد داشت. همچنین، پنل […]

به تازگی اطلاعات جدیدی از گوشی‌هوشمند Galaxy A8 شرکت سامسونگ در فضای اینترنت منتشر شده که نشان می‌دهد این محصول جدید، صفحه‌نمایشی بزرگ دارد. اینطور که معلوم است، این اخبار از سوی Sammobile در اختیار کاربران قرار گرفته و در این خبر، اعلام شده که Galaxy A8 صفحه‌نمایشی 5.7-اینچی با وضوح تصویر 1080p خواهد داشت.

همچنین، پنل به کار گرفته شده در این محصول فوق‌العاده زیبا همانند سایر محصولات رده‌بالای سامسونگ، از نوع Super AMOLED می‌باشد. سازندگان اعلام کرده‌اند که این گوشی‌هوشمند با اندازه‌ی بزرگی که دارد، تنها 140 گرم وزن داشته و ضخامت آن نیز از 5.9 میلی‌متر تجاوز نخواهد کرد که این موضوع، فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

اما شایعاتی نیز همراه با این خبر منتشر شده که هنوز تایید نشده است و آن، استفاده‌ی سامسونگ از تراشه‌ی 8-هسته‌ای Snapdragon 615 با کلاک 1.7 گیگاهرتز می‌باشد که اگر این‌چنین باشد، با محصولی قدرتمند و البته کم‌مصرف روبه‌رو خواهیم بود.

Galaxy A8 - thin Phablet from Samsung 2

اطلاعت بیشتر نشان می‌دهند که این گوشی‌هوشمند از 2 گیگابایت حافظه‌ی رم، پردازشگر گرافیکی Adreno 405، دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی، باتری 3050 میلی‌آمپر ساعتی و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره خواهد برد. البته امکان اتصال کارت MicroSD نیز فراهم شده است تا در صورت نیاز، کاربران بتوانند فضای گوشی خود را افزایش دهند.

اینطور که به نظر می‌رسد با محصولی فوق‌العاده از سامسونگ روبه‌رو هستیم و تا زمان معرفی رسمی آن، باید منتظر باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال