Galaxy Grand 3 به زودی معرفی می شود

به نظر می رسد سامسونگ برای گوشی های سطح متوسط خود هم برنامه هایی دارد و تیزر جدید تبلیغاتی که در هند دیده شده نشان دهنده ی این است که گلکسی گرند 3 به زودی معرفی می شود. در این تیزر تبلیغاتی عبارت “The Grandest Ever” به معنای “باشکوه تر از همیشه” دیده می شود […]

به نظر می رسد سامسونگ برای گوشی های سطح متوسط خود هم برنامه هایی دارد و تیزر جدید تبلیغاتی که در هند دیده شده نشان دهنده ی این است که گلکسی گرند 3 به زودی معرفی می شود. در این تیزر تبلیغاتی عبارت “The Grandest Ever” به معنای “باشکوه تر از همیشه” دیده می شود که نشان دهنده یک گوشی جدید از سری “گرند” سامسونگ می باشد.

شایعاتی درمورد گلکسی گرند 3 از سال پیش پخش شده بود، اما سامسونگ بر خلاف شایعات عمل کرد و گلکسی گرند Prime را معرفی نمود که با دوربین های 8 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو به بازار آمد به لطف مشخصات متوسط خود، برای یک گوشی به اصطلاح سطح متوسط، خوب ظاهر شد.

حالا سامسونگ به زودی گلکسی گرند 3 را معرفی می کند. بر طبق شایعات این گوشی از پردازنده ی 1.2 گیگاهرتزی اسنپدراگون 410 بهره خواهد برد. صفحه نمایش آن 5.25 اینچ و دوربین عقب آن هم 13 مگاپیسکل خواهد بود. 1.5 گیگابایت رم به همراه 16 گیگابایت فضای داخلی از دیگر شایعات مربوط به مشخصات این تلفن هوشمند می باشند. اگر این گوشی بعد از گلکسی اس 6 عرضه شود، می توان انتظار اندروید 5 را داشت؛ اما این مسئله کمی بعید به نظر می رسد؛ پس وجود اندروید 4.4.4 برروی این تلفن هوشمند از احتمال بیشتری برخوردار است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال