[ویدیو] آنباکسینگ گلکسی نوت 5

امروز ویدیوی آنباکسینگ گلکسی اس 6 اج پلاس را برای شما قرار دادیم. حال نوبت به برادر این گوشی رسیده تا با قلم مخصوص خود از جعبه‌ بیرون بیاید. همانطور که می‌دانید گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس دو فبلت تازه معرفی شده‌ از کمپانی کره‌ای سامسونگ می‌باشند. این دو تبلت هر […]

امروز ویدیوی آنباکسینگ گلکسی اس 6 اج پلاس را برای شما قرار دادیم. حال نوبت به برادر این گوشی رسیده تا با قلم مخصوص خود از جعبه‌ بیرون بیاید. همانطور که می‌دانید گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس دو فبلت تازه معرفی شده‌ از کمپانی کره‌ای سامسونگ می‌باشند. این دو تبلت هر چند از لحاظ ظاهری تفاوت نسبتا زیادی را با یکدیگر دارند اما از لحاظ سخت افزاری دارای کمترین تفاوتی می‌باشند.

سامسونگ در گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس از 4 گیگابایت رم استفاده کرده و چیپست Exynos 7420 را در این دوفبلت قرار داده است. گلکسی نوت 5 دارای قلم مخصوص سری نوت بوده و پشت گوشی دارای کمی خمیدگی می‌باشد. باید دید گلکسی نوت 5 به همراه گلکسی اس 6 اج پلاس در عملکرد روزانه چگونه عمل می‌کند و چه نتایجی را در بنچمارک‌های مختلف به دست می‌آورد. تا آن زمان به شما پیشنهاد می‌کنیم با ویدیوی آنباکسینگ گلکسی نوت 5 همراه شوید.

شما می‌توانید نظرات خود را در مورد دو فبلت جدید سامسونگ با ما در میان بگذارید.

 

[aparat]http://www.aparat.com/v/8NQEG[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال