سامسونگ ادعا کرده که گلکسی نوت 7 از آخرین به‌روزرسانی‌های “Note” نیز بهره‌مند است

دیروز شرکت سامسونگ به طور رسمی اعلام کرد که در تاریخ دوازدهم مرداد ماه به طور رسمی از نسل جدید پرچمدار فبلت‌های سری گلکسی نوت خود با نام گلکسی نوت 7 رونمایی به عمل خواهد آورد. اما کاربران از این گوشی جدید چه انتظاراتی خواهند داشت. مسلما آپدیت و بروزرسانی‌های مربوط به سخت‌افزار یکی از […]

دیروز شرکت سامسونگ به طور رسمی اعلام کرد که در تاریخ دوازدهم مرداد ماه به طور رسمی از نسل جدید پرچمدار فبلت‌های سری گلکسی نوت خود با نام گلکسی نوت 7 رونمایی به عمل خواهد آورد. اما کاربران از این گوشی جدید چه انتظاراتی خواهند داشت. مسلما آپدیت و بروزرسانی‌های مربوط به سخت‌افزار یکی از حداقل انتظارات هر خریدار و کاربری خواهد بود. اما در کنار آن مسلما در این گوشی شاهد ارائه ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید نرم‌افزاری و موارد بهبود یافته خواهیم بود. البته همین موارد هستند که باعث می‌شوند این گوشی از نسل پیشین خود متفاوت باشد.

شرکت سامسونگ نیز در این زمینه بسیار فعال بوده و بر آن همیشه پایبند بوده است. براساس گزارشات و خبرهای منتشر شده از سوی منبع کره‌ای، به همراه SamMobile، دونجین کو، رئیس سامسونگ الکترونیکس و بخش موبایلی این شرکت به خبرگزاری‌ها اعلام کرده است که سامسونگ در این گوشی جدید ویژگی‌های جدید در زمینه نوت برداری را فراهم خواهد آورد.

متاسفانه هم اینک مبهم است که این شرکت دقیقا قصد دارد چه ویژگی‌های خاصی را به گوشی جدید خود اضافه نماید. اما با این حال هفت گذشته شایعاتی مبنی بر این که نوت 7 قرار از یک قلم جدید به همراه قابلیت‌های تازه برخوردار باشد در رسانه‌های خبری منتشر شد. به احتمال زیاد منظور از این شایعات و خبرها، مربوط به بهبود و بهینه‌سازی‌های انجام شده در سیستم اتصال بلوتوث LE، دقت بیشتر در حسگر مجاورت‌سنج، قابلیت Air Command بروزرسانی شده و تجدید نظر در  طراحی کلید سخت‌افزاری آن باشد. براساس خبرها و شایعات منتشر شده تا به امروز، این گوشی از یک نمایشگر 5.7 اینچی برخوردار است. علاوه بر آن این فبلت احتمالا به تراشه اسنپدراگون 821 کوالکام یا اگزینوس 8893 سامسونگ مجهز بوده و در کنار آن نسخه 512 گیگابایتی این گوشی نیز احتمالا به بازار خواهد آمد. دوربین اصلی این گوشی همانند سری گلکسی اس 7 برابر با 12 مگاپیکسل بوده و در نهایت از یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت برخوردار خواهد بود.

در هر صورت هر چیزی که باشد، مشاهده این بروزرسانی‌ها در فبلت جدید سامسونگ باعث خوشحالی کاربران و دوست‌داران محصولات این شرکت کره‌ای خواهد شد. بنابراین می‌بایست تا تاریخ دوازده مرداد ماه منتظر بود و دید که شرکت سامسونگ از چه محصول متفاوتی رونمایی به عمل خواهد آورد. تا آن زمان به منظور دنبال کردن لحظه‌ای خبرهای مربوط به گلکسی نوت 7 با تک‌نیوز همراه باشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال