عرضه Galaxy Note 7 سامسونگ با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی رسما تایید شد

سرانجام سامسونگ به صورت رسمی خبری را تایید کرد تا ختم کلامی برای تمام شایعاتی باشد که در رابطه با عرضه‎ی یک مدل رده‎بالای جدید از گلکسی نوت 7 شنیده می‎شد. رئیس بخش موبایل سامسونگ، آقای کو دانگ جین، تایید کرده است که گوشی گلکسی نوت 7 در قالب مدلی با داشتن 6 گیگابایت رم […]

سرانجام سامسونگ به صورت رسمی خبری را تایید کرد تا ختم کلامی برای تمام شایعاتی باشد که در رابطه با عرضه‎ی یک مدل رده‎بالای جدید از گلکسی نوت 7 شنیده می‎شد. رئیس بخش موبایل سامسونگ، آقای کو دانگ جین، تایید کرده است که گوشی گلکسی نوت 7 در قالب مدلی با داشتن 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‎ی داخلی واقعا وجود دارد. البته زیادی هیجان‎زده نشوید، چون این مدل مختص به بازار چین خواهد بود و بعید است در سایر بازارها خودنمایی کند.

با آن‎که حتی داشتن 4 گیگابایت برای حتی افرادی که روزانه چندین کار را با هم انجام می‎دهند بیشتر از حد کافی است، سایر شرکت‎ها نظیر وان‎پلاس و LeEco در حال حاضر در گوشی‎های پرچم‎دار خود 6 گیگابایت رم را قرار داده‎اند. از آن‎جایی‎که سامسونگ معمولا برندی است که نام آن با بالا بردن رقابت همراه است، همه انتظار داشتند آن‎ها نیز این روند را در گوشی گلکسی نوت 7 دنبال کنند. خبرهای خوب این است که آن‎ها این کار را انجام داده‎اند، ولی در این زمینه تنها تمرکز بر بازار چین داشتن، می‎تواند باعث شود که طرفداران گلکسی نوت در جهان ناامید شوند.

Galaxy Note 7 سامسونگ

لیست جدیدی در وب‎سایت سازمان TENNA (نسخه‎ی چینی سازمان FCC آمریکا) و پایگاه GeekBench به چشم می‎خورد که بعد از رونمایی از گلکسی نوت 7 اشاره به وجود یک مدل دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‎ی داخلی داشتند و آقای کو دانگ جین گفته است که آن‎ها واقعا قصد عرضه‎ی یک دستگاه با حافظه‎ی داخلی 128 گیگابایت را در چین داشته‎اند چون شرکت‎های چینی شدیدا تلاش‎های بازاریابی خود را معطوف معرفی محصولاتی با حافظه‎ی داخلی یا رم با ظرفیت بالا می‎کنند.

ممکن است درک منطق پشت معرفی یک مدل جدیدی از نوت 7 با حافظه‎ی داخلی و رم بالاتر مختص به چین سخت باشد، ولی زمانی که شما جنبه‎های پویای بازار گوشی‎های هوشمند چین را در نظر بگیرید، سخت نخواهد بود. برندهای بومی چینی گوشی‎های هوشمندی با میزان رم و حافظه‎ی داخلی بیشتری با دستگاه‎هایی نظیر وان‎پلاس 3، LeEco Le Max 2 و Vivo Xplay 5 Elite ارائه می‎دهند که تمامی این‎ها در مدل‎های با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‎ی داخلی دیده می‎شوند. اندکی شک وجود دارد که سامسونگ در حال حس کردن فشاری است که باید بابت حفظ قدرت خود در جنگ مشخصات فنی گوشی‎ها متحمل شود تا بتواند حافظ شهرت خود در چین به عنوان تولیدکننده‎ی دستگاه‎های رده بالا باشد.

نوت 7 سامسونگ

قبل از این‎که به ادامه‎ی بحث بپردازیم باید بگوییم که سامسونگ اعلام کرده که قبل از هر گونه اقدامی ابتدا با اپراتورهای مناطق مختلف جغرافیایی مشورت خواهد کرد تا جلوی ناامیدی طرفداران خود را در بازار بومی کره‎ی جنوبی بگیرد، بازاری که در آن پیش‎فروش‎های نوت 7 شروع شده است.

قیمت گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ بیشتر از 800 دلار است و مدل جدیدتر با داشتن رم و حافظه‎ی داخلی بیشتر یقینا قیمت بالاتری هم خواهد داشت، گرچه سامسونگ هیچ‎گونه اشاره‎ای هنوز به قیمت نداشته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال