Galaxy Note Edge محصول احتمالی سامسونگ در مراسم IFA 2014

در کنار گلکسی نوت 4 ماه آینده شاهد حضور متعدد دستگاه های سامسونگ در بازار خواهیم بود. ممکن است غول فلزی سامسونگ نیز هر لحظه معرفی شود یا شاید تا مراسم آخر سپتامبر به تعویق انداخته شود. برخی از این محصولات که می توان مهم ترین آنها را ساعت هوشمند Gear Solo عنوان کرد نیز […]

در کنار گلکسی نوت 4 ماه آینده شاهد حضور متعدد دستگاه های سامسونگ در بازار خواهیم بود. ممکن است غول فلزی سامسونگ نیز هر لحظه معرفی شود یا شاید تا مراسم آخر سپتامبر به تعویق انداخته شود. برخی از این محصولات که می توان مهم ترین آنها را ساعت هوشمند Gear Solo عنوان کرد نیز به احتمال زیاد در مراسم IFa معرفی خواهند شد.

جای تردیدی نیست که سامسونگ گلکسی نوت 4 را در مراسم IFA در روز سوم سپتامبر معرفی خواهد کرد و یکی از محبوب ترین شایعات منعطف بودن یکی از این محصولات است و به احتمال زیاد صفحه نمایش سه وجهی YOUM معرفی خواهد شد. البته از تصاویری که تا کنون از گلکسی نوت 4 منتشر شده است نمی توان برداشت کرد که نوت4 دارای صفحه نمایش سه وجهی است. آیا سامسونگ قرار است این نوع صفحه نمایش را برای نوت دیگری نگه دارد؟

اخیرا سامسونگ حق امتیازی را با نام Galaxy Note Edge ثبت کرده است. اما ممکن است سامیونگ هیچگاه این محصول را تولید نکند اما ما احتمال می دهیم Galaxy Note Edge یک نسخه از گلکسی نوت 4 باشد. باید به یاد داشته باشیم سامسونگ در تولید صفحه نمایش ها تا کنون پیشتاز بوده است.

لینک کوتاه | منبع: Phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال