نسخه جدید و تعویض شده گلکسی نوت 7 این‌بار در یک هواپیما آتش گرفت

دیگر آتش گرفتن گلکسی نوت 7 برای ما عادی شده و سامسونگ با فراخوان بیش از 2.5 میلیون نسخه از این گوشی، سعی داشت تا مشکلات پیرامون آن را خیلی سریع به اتمام برساند و با عرضه‌ی نسخه‌ی جدیدی که “امن” نامیده شده مشکلات گلکسی نوت 7 را جبران کند. خبری که امروز منتشر شده […]

دیگر آتش گرفتن گلکسی نوت 7 برای ما عادی شده و سامسونگ با فراخوان بیش از 2.5 میلیون نسخه از این گوشی، سعی داشت تا مشکلات پیرامون آن را خیلی سریع به اتمام برساند و با عرضه‌ی نسخه‌ی جدیدی که “امن” نامیده شده مشکلات گلکسی نوت 7 را جبران کند. خبری که امروز منتشر شده نشان می‌دهد که نسخه‌ی به اصطلاح ” امن ” گلکسی نوت 7 نیز به همان سرنوشت نسخه‌های قبلی دچار شده و این بار در یک هواپیما آتش گرفته است.

هواپیمایی که قصد داشته به مقصد بالتیمور نیویورک حرکت کند با گزارش آتش سوزی مواجه می‌شود؛ مسافران خیلی سریع پیاده می‌شوند و بعد از خاموش شدن آتش مشخص می‌شود که گلکسی نوت 7 علت اصلی این حادثه بوده که تصویر آن را در بالا مشاهده می‌کنید.

به علت این که مالک این گوشی خیلی سریع گوشی را بر روی زمین می‌اندازد، خوشبختانه صدمه‌ی جدی به هواپیما و مسافران آن وارد نمی‌شود. کاربر این گوشی مدعی است که نسخه‌ی امن گلکسی نوت 7 را خریداری کرده و تصویر زیر را برای ثبت ادعای خود نشان داده است.

نسخه جدید و تعویض شده گلکسی نوت 7 این‌بار در یک هواپیما آتش گرفت

تصویر بالا نشان می‌دهد که این نسخه از گلکسی نوت 7 نسخه‌ی جایگزین بوده و علامت مربع مشکی رنگ در تصویر نیز همین مسئله را تایید می‌کند. علاوه‌براین، مالک گوشی مدعی است که آیکون باتری گوشی سبز رنگ بوده است؛ این آیکون برای برخی از نسخه‌های امن گلکسی نوت 7 در نظر گرفته شده بود. البته تصویر منتشر شده از سوی صاحب این گوشی ممکن است از جبعه‌ی یک گوشی دیگر باشد و این نسخه که آتش گرفته، همان نسخه‌های قبلی باشد و به نظر می‌رسد فعلا هیچ راه حلی برای تایید این موضوع وجود نداشته باشد. درهرحال، در صورتی که نسخه‌ی امن گلکسی نوت 7 نیز آتش گرفته باشد، به نظر می‌رسد غول تکنولوژی کره‌ای با مشکلات زیادی رو‌به‌رو شده باشد.

سامسونگ هنوز به طور رسمی در این مورد خبری را منتشر نکرده است و احتمالا طی ساعات آینده باید منتظر اعلامیه‌ی رسمی کره‌ای‌ها باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال