شایعه: 26 مرداد گلکسی نوت 7 در اروپا معرفی می‌شود

دیگر فاصله‎ی چندانی با رونمایی از گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ نداریم. تقریبا می‌شود گفت این محصول به صورت رسمی اعلام شده چون با رویداد ویژه‎ی این عمل تنها 3 روز، در تاریخ 12 مرداد، فاصله داریم. تقریبا چیزی نیست که در مورد این گوشی ندانیم، به استثنای یک نکته، دقیقا از چه زمانی قادر […]

دیگر فاصله‎ی چندانی با رونمایی از گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ نداریم. تقریبا می‌شود گفت این محصول به صورت رسمی اعلام شده چون با رویداد ویژه‎ی این عمل تنها 3 روز، در تاریخ 12 مرداد، فاصله داریم. تقریبا چیزی نیست که در مورد این گوشی ندانیم، به استثنای یک نکته، دقیقا از چه زمانی قادر به خریدن این گوشی خواهید بود؟ خب، این امر در واقع ممکن است بستگی به محل زندگی شما داشته باشد. گزارشی که اواسط ماه گذشته به گوش رسید اشاره به این داشت که فروش نوت 7 از هم روز رونمایی از آن شروع می‎شود، گرچه این قضیه تنها ممکن است در رابطه با کشور کره‎ی جنوبی صدق پیدا کند.

از طرف دیگر، در قاره‎ی اروپا، تاریخ عرضه ممکن است 26 مرداد باشد. حداقل طبق شایعه‎ی جدیدی که از کشور هلند شنیده می‎شود. اگر این قضیه درست باشد، به احتمال زیاد بسیاری از دیگر کشورهای اروپایی نیز در همان روز این گوشی را برای خرید در بازارهای خود خواهند دید. ظاهرا تنها مدل‎های مشکی و نقره‎ای رنگ این گوشی از روز اول در بازار موجود خواهند آمد و بعد از آن مدل‎های طلایی و آبی رنگ نیز ارائه خواهند شد.

در منطقه‎ی اروپا احتمالا 849 یورو قیمت خواهد داشت. گوشی با یک نمایشگر لمسی 5.7 اینچی و رزولوشن QHD از نوع Super AMOLED و البته با لبه‎های خمیده، یک دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی با قابلیت پیکسل دوتایی، یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، چیپست اگزینوس 8893، یا چیپست اسنپ‎دراگون 821 کوالکام، 4 گیگابایت رم و باتری با ظرفیت 3500 میلی‎آمپر ساعت. ابعاد این گوشی 153.5 در 73.9 در 7.9 میلی‎متر خواهد بود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال