Galaxy S6 از یک سیستم آنتن دهی جدید برخوردار است

اخیرا رسانه های کره ای در گزارشات خود از برخوردار بودن Galaxy S6 سامسونگ از یک نوع آنتن جدید خبر داده اند. این آنتن جدید مشکلی با تداخل احتمالی آنتن دهی، به خاطر پوشش فلزی آن ایجاد نمی کند.با توجه به اخبار منتشر شده روزهای قبل، مبنی بر اینکه بدنه این اسمارت‌فون از یک قاب کاملا آلومینیومی و پوشش […]

اخیرا رسانه های کره ای در گزارشات خود از برخوردار بودن Galaxy S6 سامسونگ از یک نوع آنتن جدید خبر داده اند. این آنتن جدید مشکلی با تداخل احتمالی آنتن دهی، به خاطر پوشش فلزی آن ایجاد نمی کند.با توجه به اخبار منتشر شده روزهای قبل، مبنی بر اینکه بدنه این اسمارت‌فون از یک قاب کاملا آلومینیومی و پوشش شیشه ای در جلو و عقب بهره می برد، سامسونگ آنتن گلکسی S6 را باید به گونه ای طراحی می کرد که سیگنال ها بتوانند از طریق بدنه و قطعات فلزی این گوشی همراه عبور کرده و مشکلی از این بابت ایجاد نشود.

سامسونگ در این زمینه مدعی شده که قرار است از نوعی آنتن با عنوان سازمان دهنده لیزر های مستقیم  (LDS) استفاده کند که انعطاف پذیرتر از نوع معمول PCB یا (FPCB) خواهد بود و برای این منظور می تواند از طریق اجزا و قطعات آنتن پر پیچ و خم داخلی، حداکثر قدرت سیگنال را در چنین قاب هایی دریافت کند. نه تنها آنتن اصلی، بلکه آنتن های بخش های دیگر مثل وایرلس، رادیو و NFC هم باید تغییراتی داشته باشند.باید امیدوار بود و انتظار داشت که این آنتن جدید از کاهش سیگنال آنتن دهی گلکسی S6 جلوگیری کند، تا این پرچم دار سامسونگ مشکلی که در مدل های قبلی گلکسی A3 و A5 شاهد آن بودیم را نداشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال