تلفن هوشمند Galaxy S6 Active با پشتیبانی از کارت حافظه عرضه می‌شود

با اینکه سامسونگ تلفن‌های هوشمند Galaxy S6 و Galaxy S6 edge را معرفی کرده است، به دنبال عرضه‌ی مدل‌های مختلفی از تلفن هوشمند جدید خود بوده و قصد دارد آن را با نام Galaxy S6 Active روانه‌ی بازار کند. Galaxy S6 Active می‌تواند یکی از محصولات بسیار خوب سامسونگ به حساب بیاید چرا که علاوه بر پشتیبانی از […]

با اینکه سامسونگ تلفن‌های هوشمند Galaxy S6 و Galaxy S6 edge را معرفی کرده است، به دنبال عرضه‌ی مدل‌های مختلفی از تلفن هوشمند جدید خود بوده و قصد دارد آن را با نام Galaxy S6 Active روانه‌ی بازار کند.

Galaxy S6 Active می‌تواند یکی از محصولات بسیار خوب سامسونگ به حساب بیاید چرا که علاوه بر پشتیبانی از کارت حافظه، باتری جداشدنی نیز دارد، ویژگی‌هایی که در Galaxy S6 وجود ندارند. البته این تلفن هوشمند ضدآب نیز بوده و سه دکمه‌ی فیزیکی در قسمت جلویی خود دارد و به همین دلیل، خریداران این تلفن، نمی‌تواند سنسورهای اثر انگشت و کنترل ضربان قلب را در این تلفن داشته باشند. همچنین، برای ارزان‌تر شدن این تلفن و البته توجه بیشتر به قابلیت‌های عکس‌برداری، این تلفن هوشمند از سنسوری متفاوت که احتمالا دقت پایین‌تری دارد، استفاده شده است.

بر اساس شایعات قبلی نیز تلفن هوشمند تلفن هوشمند Galaxy S6 Active از صفحه‌نمایشی Quad HD با اندازه‌ی 5.5 اینچ استفاده می‌کند که 0.4 اینچ نسبت به Galaxy S6 بزرگتر است. احتمالا سامسونگ قصد دارد این محصول را مشخصاتی مشابه با Galaxy S6 عرضه کند تا علاقه‌مندان، دست بازتری برای انتخاب تلفن خود داشته باشند.

با توجه به اطلاعاتی که توسط کاربر شبکه‌ی اجتماعی Reddit منتشر شده، تلفن Galaxy S6 Active در تابستان عرضه خواهد شد و این بدان معناست که هنوز سامسونگ، در حال کار بر روی این تلفن هوشمند بوده و قصد دارد تا محصولی بی‌نقص را عرضه نماید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال