برای تجربه‌ی صفحه‌ی خمیده‌ی Galaxy S6 Edge باید 100 دلار بیشتر هزینه کنید!

زمان زیاد از معرفی Galaxy S6 Edge و Galaxy S6 نمی‌گذرد و حالا اپراتورهای مخلتف در حال معرفی قیمت این تلفن‌های هوشمند هستند. تفاوت قیمت این تلفن‌های هوشمند از روز اول مشخص بود چرا که تلفن Galaxy S6 Edge صفحه نمایشی خمیده در دو طرف خود دارد اما این اختلاف کمی بالاست و برای تجربه‌ی این صفحه‌ی خمیده، […]

زمان زیاد از معرفی Galaxy S6 Edge و Galaxy S6 نمی‌گذرد و حالا اپراتورهای مخلتف در حال معرفی قیمت این تلفن‌های هوشمند هستند. تفاوت قیمت این تلفن‌های هوشمند از روز اول مشخص بود چرا که تلفن Galaxy S6 Edge صفحه نمایشی خمیده در دو طرف خود دارد اما این اختلاف کمی بالاست و برای تجربه‌ی این صفحه‌ی خمیده، باید 100 دلار بیشتر پرداخت کنید.

البته این موضوع در مورد Galaxy Note Edge نیز دیده شد چرا که این محصول نیز صفحه‌ای خمیده داشت و قیمت آن، کمی بالاتر از Galaxy Note Edge بود. اینطور که به نظر می‌رسد، تکنولوژی ساخت صفحه نمایش‌های خمیده، چندان هم ارزان نیست.

Galaxy S6 Edge to cost $100 more than Galaxy S6 3

T-Mobile اعلام کرده که این Galaxy S6 Edge را بدون هیچ قراردادی، با قیمت 779.79 دلار به فروش خواهد رساند، در حالی که Galaxy S6 با قیمت 679.92 دلار به فروش می‌رسد. اگر قصد خرید Galaxy S6 Edge به صورت قسطی را نیز داشته باشید، ماهانه باید 32.49 دلار بپردازید، در حالی که برای خرید Galaxy S6، این مبلغ به ماهیانه 28.33 دلار کاهش پیدا می‌کند.

Galaxy S6 Edge to cost $100 more than Galaxy S6 5

AT&T نیز این دو تلفن هوشمند را قیمتی کاملا برابر به فروش می‌رساند و اگر قصد خرید مدل 32 گیگابایتی از Galaxy S6 Edge را به صورت قراردادی داشته باشید، باید 299 دلار بپردازید. در این مورد نیز قیمت Galaxy S6 حدود 100 دلار کمتر خواهد بود.

اما به نظر شما، صفحه نمایش خمیده‌ی Galaxy S6 Edge، ارزش پرداخت 100 دلار پول بیشتر را دارد؟ آیا سامسونگ با عرضه‌ی این صفحه‌های خمیده، می‌تواند ناکامی‌های فروش تلفن هوشمند Galaxy S5 را جبران کند و آیا این صفحه‌ی خمیده، آنطور که باید می‌تواند در بازار موفق ظاهر شود؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال