باتری Samsung Galaxy S6 قابل تعویض است، اما با کمک یک پیچ‌گوشتی!

سامسونگ در ساخت محصول جدید و پرچمدار خود گلکسی S6، قسمت باتری را مهر و موم کرده و برای اولین بار در تاریخ محصولاتش تنها از شیشه و فلز استفاده کرده و هیچ قسمت پلاستیکی در این محصول مشاهده نمی‌شود، اما یک زبانه کوچک وجود دارد که به وسیله آن قسمت پشتی گوشی قابل دسترسی […]

سامسونگ در ساخت محصول جدید و پرچمدار خود گلکسی S6، قسمت باتری را مهر و موم کرده و برای اولین بار در تاریخ محصولاتش تنها از شیشه و فلز استفاده کرده و هیچ قسمت پلاستیکی در این محصول مشاهده نمی‌شود، اما یک زبانه کوچک وجود دارد که به وسیله آن قسمت پشتی گوشی قابل دسترسی خواهد بود.

بدیهی است که دیگر نخواهید توانست به راحتی با بازکردن قاب پشتی باتری را تعویض کنید. هفته گذشته، هنگامی که دفترچه راهنمای این محصول مورد بررسی کاربران قرار گرفت، در قسمت آخر تصاویر زیر به چشم میخورد:

galaxy-s6-battery-1

 

downloadcenter_samsung_com_content_UM_201503_20150303094626458_SM-G920F_UM_EU_Lollipop_Eng_Rev_1_0_150302_pdf-600x313

galaxy-s6-battery-3

 

در واقع یک روش برای جایگزینی باتری گوشی Galaxy S6 در صورت معیوب بودن وجود دارد، هر چند برای این کار شما مجبور خواهید بود تقریبا نیمی از شاسی پشت گوشی را بردارید. ساده به نظر می‌رسد، اما پس از بازکردن کاور پشتی و پیچ‌های پشت در مراحل بعدی باید بورد مدار خارج شده و قبل از قرار دادن باتری جدید باید اتصالات باتری قطع شود.

تعویض باتری Galaxy S6 به نحوی نیست که افراد معمولی بتوانند در صورت تمایل باتری یدکی با خود به همراه داشته باشند و در صورت نیاز آن را جایگزین کنند، اما دانستن این موضوع خوب است که میتوان باتری گلکسی اس6 را نیز تعویض کرد.

در نهایت برای این کار بهتر است به نزدیک‌ترین تعمیرکار مجاز سامسونگ مراجعه کنید تا عملیات جایگزینی، سریع و مطمئن انجام شود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال