گوشی‌های گلکسی S7 و S7 اج به صورت پیش‌فرض پخش‌کننده موزیک و ویدئو ندارند

پس از اینکه گوشی‌های هوشمند گلکسی S7 و گلکسی S7 اج در MWC 2016 رونمایی شدند، ویژگی‌های بسیار خوب و قدرت بالای آنها به سرعت مورد توجه همگام قرار گرفته و انتظار می‌رود کاربران از این محصول نیز استقبال زیادی نمایند. اما اخیرا اطلاعاتی در مورد این دستگاه‌ها منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ اپلیکیشن‌های […]

پس از اینکه گوشی‌های هوشمند گلکسی S7 و گلکسی S7 اج در MWC 2016 رونمایی شدند، ویژگی‌های بسیار خوب و قدرت بالای آنها به سرعت مورد توجه همگام قرار گرفته و انتظار می‌رود کاربران از این محصول نیز استقبال زیادی نمایند. اما اخیرا اطلاعاتی در مورد این دستگاه‌ها منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ اپلیکیشن‌های پخش‌کننده موزیک و ویدئو را به صورت پیش‌فرض بر روی این دستگاه قرار نداده است.

به جای آن کاربران می‌توانند آهنگ‌ها و ویدئوهای خود را به کمک اپلیکیشن‌های Google Play Music و Google Play Videos اجرا نموده و از آنها استفاده نمایند. البته اگر بخواهید که از اپلیکیشن‌های مخصوص سامسونگ استفاده کنید، کار خاصی را نباید انجام داده و تنها با مراجعه به فروشگاه Galaxy Store، باید پکیج نرم‌افزاری Galaxy Essentials را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب نمایید.

از طرف دیگر اپلیکیشن‌های اختصاصی مایکروسافت و بسته‌ی نرم‌افزاری آفیس به صورت پیش‌فرض بر روی هر دو این گوشی‌های هوشمند نصب شده است و کاربران می‌توانند از همان ابتدا به اپلیکیشن‌های ورد، اکسل، پاورپوینت، وان‌درایو و اسکایپ دسترسی داشته باشند.

به هر حال هدف سامسونگ از این موضوع مشخص نیست و تنها استفاده کاربران از اپلیکیشن‌های اختصاصی خود را برای کاربران کمی سخت کرده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال