دوربین گلکسی اس 7 اج سامسونگ بهترین دوربین در میان گوشی‌های هوشمند معرفی شد

وب‌سایت DxOMark، یکی از مطرح‌ترین وب‌سایت‌ها در زمینه‌ی نقد و بررسی دوربین‌های مختلف اعلام کرد که پرچم‌داران جدید سامسونگ می‌توانند عنوان بهترین دوربین در میان گوشی‌های‌هوشمند را دریافت کنند. گلکسی اس 7 اج سامسونگ با پشت سرگذاشتن سونی اکسپریا Z5 و گلکسی اس 6 اج پلاس توانسته این عنوان را به خود اختصاص دهد. همان‌طور که […]

وب‌سایت DxOMark، یکی از مطرح‌ترین وب‌سایت‌ها در زمینه‌ی نقد و بررسی دوربین‌های مختلف اعلام کرد که پرچم‌داران جدید سامسونگ می‌توانند عنوان بهترین دوربین در میان گوشی‌های‌هوشمند را دریافت کنند. گلکسی اس 7 اج سامسونگ با پشت سرگذاشتن سونی اکسپریا Z5 و گلکسی اس 6 اج پلاس توانسته این عنوان را به خود اختصاص دهد. همان‌طور که می‌دانید سنسورهای به کار گرفته شده در گلکسی اس 7 اج و اس 7 هیچ فرقی با یکدیگر ندارند بنابراین هر دو پرچم‌دار سامسونگ را می‌توان به عنوان بهترین دوربین در میان گوشی‌های‌هوشمند نام برد.

همان‌طور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید تفاوت بسیار کمی در میان تصاویر گرفته شده در پرچم‌داران شرکت‌های مختلف دیده می‌شود به طوری که یک فرد ناآشنا در زمینه‌ی دوربین گوشی‌های‌هوشمند ممکن است نتواند تفاوت این تصاویر را بیان کند. یکی از مواردی که باعث پیروزی گکلسی اس 7 اج سامسونگ شده واضح‌تر بودن رنگ زرد و به طور کلی رنگ‌های گرم بوده که باعث شده این گوشی را از بقیه‌ی گوشی‌ها متمایز کند. از طرفی دیگر در شرایط با نور بسیار زیاد، تصاویر گرفته شده دچار جزئیات زیادی نیستند و با کاهش جزئیات در این شرایط مواجه هستیم.

texture

در میان دسته‌بندی‌هایی که این وب‌‌سایت برای گوشی‌های‌هوشمند در نظر می‌گیرد، گلکسی اس 7 اج در تمامی این دسته‌بندی‌ها نمره‌های خوبی را دریافت کرده که حداقل‌آن 79 و حداکثر آن برای فوکس خودکار 94 بوده است.

در مورد ضبط تصاویر نیز این وب‌سایت مدعی شده گلکسی اس 7 اج در شرایط کم‌نور با کاهش جزئیات نسبتا شدیدی مواجه می‌شود و در تمامی شرایط می‌توان شاهد سایه انداختن رنگ‌ها بود. به‌طور کلی تصویر برداری این گوشی در شرایط کم‌نور خوب نخواهد بود البته نمی‌توان گوشی‌هوشمندی را پیدا کرد که در شرایط کم‌نور به طور فوق‌العاده خوبی عمل کند. به‌هر‌حال نبایددر محیط‌های کم‌نور از گلکسی اس 7 اج انتظار معجزه داشت.

 دوربین گلکسی اس 7 اج سامسونگ بهترین دوربین در میان گوشی‌های هوشمند معرفی شد

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال