گلکسی اس 8 سامسونگ احتمالا با صفحه نمایش 4K UHD معرفی خواهد شد

انتظار می‌رود در آینده شرکت سامسونگ در گوشی هوشمند پرچم‌دار خود، گلکسی اس 8، از نمایشگری 5.5 اینچی با دقت 4K (یا همان UHD) استفاده نماید. در گذشته خبرها و شایعات زیادی در این مورد وجود داشت، اما هم‌اینک گزارشات جدیدی مبنی بر احتمال افزایش دقت نمایشگر گوشی پرچم‌دار سامسونگ به 4K وجود دارد. شاید افزایش دقت […]

انتظار می‌رود در آینده شرکت سامسونگ در گوشی هوشمند پرچم‌دار خود، گلکسی اس 8، از نمایشگری 5.5 اینچی با دقت 4K (یا همان UHD) استفاده نماید. در گذشته خبرها و شایعات زیادی در این مورد وجود داشت، اما هم‌اینک گزارشات جدیدی مبنی بر احتمال افزایش دقت نمایشگر گوشی پرچم‌دار سامسونگ به 4K وجود دارد. شاید افزایش دقت نمایشگر نتواند به صورت خاصی بر روی کیفیت نهایی تصاویر تاثیر بگذارد، اما احتمالا قصد سامسونگ از انجام چنین کاری بهبود بخشیدن به نمایشگر این گوشی به منظور استفاده در حوزه واقعیت مجازی خواهد بود.

البته بهتر است بدانید که سامسونگ قبلا هم طی مراسم SID 2016 از نمایشگری 5.5 اینچی با دقت 4K رونمایی به عمل آورده بود که میزان چگالی تصویر بسیار بالای 806 پیکسل در هر اینچ را ارائه می‌داد. از طرفی تحلیل‌گران بازار نیز مدعی هستند که میزان بازده این محصول در ماه‌های آینده افزایش خواهد یافت و از این رو این موضوع سامسونگ را در زمینه استفاده از آن در گوشی هوشمند گلکسی اس 8 توانا خواهد ساخت.

لازم به ذکر است که این شرکت کره‌ای هر دو سال میزان دقت تصویر نمایشگر گوشی‌های پرچم‌دار خود را افزایش می‌دهد. برای مثال گلکسی اس 3 دارای نمایشگری اچ‌دی بود. گلکسی اس 4 و اس 5 از صفحه نمایشی با دقت فول اچ‌دی برخوردار بودند و در نهایت گلکسی اس 6 و اس 7 نیز نمایشگری QHD داشتند. بنابراین اگر قرار است تاریخ تکرار شود، مسلما شاهد قرارگیری نمایشگر با دقت 4K UHD بر روی گوشی‌ گلکسی اس 8 سامسونگ خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال