سامسونگ گلکسی S8 را با نمایشگر کارآمدتر و دکمه‌های تنظیم صدای لمسی تولید می‌کند

شایعات در مورد پرچم‌دار بعدی سامسونگ، گلکسی اس 8، سریع‌تر از چیزی که فکرش را می‌کردیم در حال انتشار هستند. جدیدترین این شایعات حاکی از این هستند که سامسونگ ممکن است دکمه‌ی فیزیکی Home را در این گوشی کنار بزند و به جای آن از دکمه‌ی جدیدی در قسمت‌های کناری گوشی برای دستیار صوتی  جدید این […]

شایعات در مورد پرچم‌دار بعدی سامسونگ، گلکسی اس 8، سریع‌تر از چیزی که فکرش را می‌کردیم در حال انتشار هستند. جدیدترین این شایعات حاکی از این هستند که سامسونگ ممکن است دکمه‌ی فیزیکی Home را در این گوشی کنار بزند و به جای آن از دکمه‌ی جدیدی در قسمت‌های کناری گوشی برای دستیار صوتی  جدید این شرکت موسوم به Bixby استفاده کند. حالا شایعه‌ی جدیدی منتشر شده که به نظر می‌رسد سامسونگ گلکسی اس 8 را با دکمه‌ی تنظیم صدای لمسی تولید کند.

یکی دیگر از شایعات مربوط به گلکسی اس 8 مربوط به اندازه‌ی نمایشگر این گوشی بوده است. براساس گزارش‌های رسیده، سامسونگ در گلکسی اس 8 همانند گلکسی اس 7 نمایشگرهای 5.1 و 5.5 اینچی را به کار می‌برد با این تفاوت که در گلکسی اس 8 نمایشگر گوشی کارآمدتر خواهد شد و از حاشیه‌ی بسیار کمتری برخوردار خواهد بود.

این اولین بار نیست که شایعه‌ای مربوط به حاشیه‌ی بسیار کم نمایشگر باتوجه به خمیده بودن آن و همچنین ترکیب سنسور اثر انگشت و دکمه‌ی Home در درون گوشی منتشر شده است. سامسونگ برای این کار لازم است تا پنل‌های 5.7 و 6.2 اینچی را تولید کند؛ دقیقا همان کاری که شیائومی با گوشی Mi Max انجام داده است. از سوی دیگر گفته می‌شود که نمایشگر گلکسی اس 8 از جدیدترین نسل نمایشگرهای OLED موسوم به M8 بهره خواهد برد و باعث می‌شود تا این نمایشگر 30 درصد به بهینه سازی باتری و کاهش مصرف آن کمک کند.

سامسونگ که حتی ممکن است تولید گلکسی اس 8 را به تاخیر بیندازد، می‌تواند با کمی تلاش حسگر اثر انگشت را در درون نمایشگر این گوشی به کار گیرد چراکه دو شرکت کره‌ای دیگر نیز تکنولوژی ساخت این حسگر را در دست دارند و سامسونگ قطعا می‌تواند از هم‌وطن‌های خود کمک بگیرد.

از دیگر شایعات مربوط به پرچم‌دار پیش‌روی سامسونگ می‌توان به سه حلقه‌ای شدن شارژر بی‌سیم این گوشی اشاره کرد. در نتیجه می‌توان انتظار داشت که شارژر بی‌سیم گوشی مورد اشاره مسافت بیشتری را مورد پشتیبانی قرار دهد. درنهایت گمان می‌رود بعد از تولید دو نسل از گوشی‌های فلزی شیشه‌ای گلکسی اس سامسونگ، این بار گلکسی اس 8 طراحی متفاوتی را به خود ببیند و با رقیب جدی خود یعنی آیفون 8 نیز که گفته می‌شود به طور کلی دارای طراحی متفاوتی خواهد شد به رقابتی سخت بپردازد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال