گلکسی S8 سامسونگ از فناوری Force Touch بهره خواهد برد

شایعاتی جدیدی در کره‌ی جنوبی، کشور خانگی سامسونگ منتشر شده‌اند که براساس آن‌ پرچم‌دار بعدی این شرکت می‌تواند دارای نمایشگری حساس به فشار باشد. این تکنولوژی دقیقا شبیه به تکنولوژی است که اپل آن را  3D Touch نامیده و عملکرد یکسانی را با آن خواهد داشت. با استفاده از این فناوری، گوشی قادر به تشخیص […]

شایعاتی جدیدی در کره‌ی جنوبی، کشور خانگی سامسونگ منتشر شده‌اند که براساس آن‌ پرچم‌دار بعدی این شرکت می‌تواند دارای نمایشگری حساس به فشار باشد. این تکنولوژی دقیقا شبیه به تکنولوژی است که اپل آن را  3D Touch نامیده و عملکرد یکسانی را با آن خواهد داشت. با استفاده از این فناوری، گوشی قادر به تشخیص فشار وارد شده توسط انگشتان دست فرد خواهد بود.

این شایعه که از یکی از مقامات اجرایی سامسونگ در بخش سخت‌افزار این شرکت به بیرون درز پیدا کرده به نظر می‌رسد از اعتبار خوبی برخوردار باشد. گویا سامسونگ قرار است در گلکسی اس 8 از این فناوری به طور کامل استفاده نکند و طی یک و یا دو سال آینده شاهد کامل‌تر شدن Force Touch در گوشی‌های بعدی این شرکت باشیم.

اولین گوشی‌های هوشمندی که از این تکنولوژی استفاده کردند گوشی‌های Mate S هوآوی و آیفون 6 اس و 6 اس پلاس اپل بوده‌اند. جالب اینجاست که سامسونگ وظیفه‌ی تولید نمایشگرهای حساس به فشار گوشی Mate S هوآوی را برعهده داشته پس به نظر می‌رسد به راحتی بتواند این نوع نمایشگرها را برای گوشی‌های خود نیز تولید کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال