شایعه: گلکسی S8 مجهز به دکمه هوم مجازی با ویژگی مشابه لمس سه‎بعدی است

از زمان حضور گوشی‎های هوشمند در بازار، بسیاری از آن‎ها دارای دکمه‎های هوم بوده‎اند که به کاربر اجازه می‎دهد به صفحه‎ی هوم گوشی برگردد. عملکرد این قابلیت در قالب یک دکمه‎ی فیزیکی هوم یا در بعضی از موارد کلیدهای روی نمایشگر بوده است. گرچه براساس تصاویری که اخیرا به بیرون درز پیدا کرده‎اند شاهد بودیم […]

از زمان حضور گوشی‎های هوشمند در بازار، بسیاری از آن‎ها دارای دکمه‎های هوم بوده‎اند که به کاربر اجازه می‎دهد به صفحه‎ی هوم گوشی برگردد. عملکرد این قابلیت در قالب یک دکمه‎ی فیزیکی هوم یا در بعضی از موارد کلیدهای روی نمایشگر بوده است. گرچه براساس تصاویری که اخیرا به بیرون درز پیدا کرده‎اند شاهد بودیم که در گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ، هیچ‎کدام از این موارد به چشم نمی‎خورد.

بنابراین سامسونگ برای برگرداندن کاربران به صفحه‎ی هوم چه تصمیمی گرفته است؟ براساس گزارشی که وب‎سایت The Korea Herald منتشر کرده است، ظاهرا سامسونگ قصد دارد از قابلیت شبه لمس‎ سه‎بعدی برای ایجاد یک دکمه‎ی مجازی هوم استفاده کند که کابران می‎توانند آن را فشار دهند، گرچه مطمئن نیستیم که آیا این دکمه در جای خاصی قرار خواهد گرفت یا کاربران می‎توانند هر جایی از صفحه‎نمایش برای برگشت به عقب آهسته ضربه بزنند.

در این گزارش آورده شده است “گوشی‎هوشمند پرچم‎دار جدید سامسونگ یعنی Galaxy S8 انتظار می‎رود تا حدی از فناوری لمس سه‎بعدی برای “دکمه‎ی مجازی هوم” خود در پایین صفحه‎نمایش استفاده کند که به کاربران اجازه می‎دهد منوها را باز و در گوشی مسیریابی کنند، در حالی‎که حسگر اثرانگشت به پنل پشتی گوشی انتقال داده خواهد شد.”

هم‎چنین شنیده می‎شود که ظاهرا سامنسونگ قصد داشته است از یک حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر استفاده کند، فناوری که شرکت سیناپتیک نقش فراهم‎سازی آن را داشته ولی سامسونگ به دلیل کمبود وقت این قابلیت را حذف کرده و بنابراین موقعیت این سنسور به پشت این دستگاه در کنار دوربین اصلی جابجا شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال