گلکسی S8 سامسونگ مجهز به اسپیکرهای استریو خواهد بود

سامسونگ امیدوار است به عنوان مطرح‌ترین برند در گوشی‌های‌هوشمند اندرویدی بتواند با پرچم‌دار بعدی خود گلکسی اس 8، مشکلات پیرامون گلکسی نوت 7 را به دست فراموشی بسپارد. به همین منظور و برای تضمین موفقیت گکلسی اس 8 این شرکت قصد دارد برای این گوشی سنگ تمام بگذارد و حالا خبر رسیده که چشم‌بادامی‌های کره‌ای […]

سامسونگ امیدوار است به عنوان مطرح‌ترین برند در گوشی‌های‌هوشمند اندرویدی بتواند با پرچم‌دار بعدی خود گلکسی اس 8، مشکلات پیرامون گلکسی نوت 7 را به دست فراموشی بسپارد. به همین منظور و برای تضمین موفقیت گکلسی اس 8 این شرکت قصد دارد برای این گوشی سنگ تمام بگذارد و حالا خبر رسیده که چشم‌بادامی‌های کره‌ای از اسپیکرهای استریو با برند Harman در این گوشی استفاده می‌کنند.

اگر در این مورد اطلاع ندارید باید به شما بگوییم که سامسونگ به تازگی شرکت Harman را به مبلغ 8 میلیارد دلار خریداری کرد تا بتواند از تکنولوژی‌های این شرکت در حوزه‌ی خودروهای هوشمند و صدا استفاده کند. طبیعتا سامسونگ با استفاده از برند Harman در اسپیکرهای استریوی گلکسی اس 8 می‌تواند توجه بسیار را به خود جلب کند و از این ویژگی برای فروش هرچه بهتر گلکسی اس 8 بهره ببرد.

متاسفانه سامسونگ در این زمینه خبر رسمی را منتشر نکرده و نمی‌توان به شایعات این چنینی نیز مطمئن بود. به هر حال استفاده از برند Harman در اسپیکرهای گلکسی اس 8 بسیار منطقی به نظر می‌رسد پس شاید یکی از بهترین گوشی‌های سال 2017 به یکی از بهترین برندهای اسپیکر گوشی‌های‌هوشمن در دنیا نیز تبدیل شود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال