سامسونگ ادعا کرده که هاله قرمز رنگ طبیعت نمایشگرهای امولد است

سامسونگ طی کنفرانسی که برای ارائه‎ی گزارش نتایج مالی سه‎ماهه‎ی اول سال 2017 آن‎ها برگزار شده بود رسما اعلام کرد که مشکل هاله‎ی قرمز رنگ نمایشگر Galaxy S8 یک مشکل سخت‎افزاری نیست، بلکه یک قابلیت گزینشی به شمار می‎رود که کاربر آزادانه می‎تواند آن را تغییر دهد. این شرکت یک ارزیابی دقیق از این گوشی […]

سامسونگ طی کنفرانسی که برای ارائه‎ی گزارش نتایج مالی سه‎ماهه‎ی اول سال 2017 آن‎ها برگزار شده بود رسما اعلام کرد که مشکل هاله‎ی قرمز رنگ نمایشگر Galaxy S8 یک مشکل سخت‎افزاری نیست، بلکه یک قابلیت گزینشی به شمار می‎رود که کاربر آزادانه می‎تواند آن را تغییر دهد. این شرکت یک ارزیابی دقیق از این گوشی با هدف ایجاد اطمینان از کیفیت محصول انجام داد و هیچ مشکلی پیدا نشد.

با این اظهارات، سامسونگ قصد دارد شایعات مربوط به استفاده از چیپ‎های معیوب یا درایو نمایشگر خراب را رد کند. هم‎چنین این شرکت نوید عرضه‎ی به‎روزرسانی را داده است که یک رنگ خنثی‎تر به صورت پیش‎فرض را فعال خواهد کرد. در حال حاضر، کاربران می‎توانند با رفتن به بخش تنظیمات نمایشگر دمای رنگ نمایشگر را طبق سلیقه‎ی خود تغییر دهد. برای این منظور بایستی مسیر زیر طی شود:

Settings > Display > Screen Mode > Color balance meny

انتنظار می‎رود یک آپدیت در پیش رو هم‎چنین برخی از مشکلات مربوط به دریافت امواج وای‎فای را برطرف کند.

به طور کلی با بازی همیشگی سامسونگ روبرو هستیم “این یک باگ نیست، یک قابلیت است!.” اگر بخواهیم روراست باشیم، هیچ شرکت بزرگی در برابر تصمیم‎هایی قابل بحثی مانند ایجاد ظاهر قرمز رنگ مخرب در نمایشگر یک گوشی زیبا مصون نیست. بدون توجه به تاثیر اولیه‎ی بدی که این خبر بر روی کاربران گذاشته می‎توان با خیال راحت گفت که مشکل حادی نیست و می‎توان آن را برطرف کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال