گلکسی S8 سامسونگ با قابلیتی شبیه به Continuum عرضه خواهد شد

به تازگی یکی از اسلایدهای جلسات سامسونگ که درباره گوشی galaxy s8 بوده، پخش شده است. با توجه به آن، شرکت کره‌ای برای اضافه کردن قابلیتی مشابه continuum ویندوز به اندروید آماده می‌شود. قابلیت Continuum  که در ویندوز 10 موجود است، به شما امکان وصل کردن یک مانیتور، کیبورد و ماوس را به گوشی هوشمند […]

به تازگی یکی از اسلایدهای جلسات سامسونگ که درباره گوشی galaxy s8 بوده، پخش شده است. با توجه به آن، شرکت کره‌ای برای اضافه کردن قابلیتی مشابه continuum ویندوز به اندروید آماده می‌شود.

قابلیت Continuum  که در ویندوز 10 موجود است، به شما امکان وصل کردن یک مانیتور، کیبورد و ماوس را به گوشی هوشمند می‌دهد؛ به این ترتیب می‌توانید گوشی خود را به یک کامپیوتر عادی تبدیل کنید. به نظر می‌رسد که سامسونگ هم به این ایده علاقمند شده است و می‌خواهد قابلیت مشابهی را در پرچم‌دار بعدی خود یعنی گلکسی S8 پیاده‌سازی کند. می‌توانید تصویر اسلاید پخش شده را در تصویر ببینید.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، گوشی به کمک یک کابل به مانیتور متصل می‌شود و احتمالا برای اتصال به کیبورد و ماوس از بلوتوث استفاده خواهد شد. بنابراین می‌توانید محیط کار خود را از طریق تجربه یک دسکتاپ کامل و قابلیت چند پنجره‌ای و چند وظیفه‌ای،گسترش دهید.

با وجود این که حتی خود منبعی که این تصویر را پخش کرده است سفارش کرده است که این ایده را 100 درصد باور نکنیم اما مسلما این ویژگی یک قابلیت جذاب خواهد بود و به سامسونگ برای متفاوت و برجسته دیده شدن گوشی‌های قدرتمندش در دنیای اندروید که این روزها با بهترین گوشی‌ها پر شده است کمک می‌نماید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال