اطلاعاتی جدید از نسخه‌ی 6 اینچی گوشی گلکسی نوت 7 در وب‌سایت Zauba منتشر شد

همان طور که احتمالا می‌دانید به تازگی خبرها و شایعات بی‌شماری در مورد پرچمدار فبلت‌های شرکت سامسونگ یعنی گلکسی نوت 7 در رسانه‌های خبری منتشر شده است. این گزارشات احتمال می‌دهند که این گوشی جدید از یک نمایشگر با ابعاد 5.8 اینچی برخوردار باشد. این در حالی است که در وب‌سایت Zauba که مربوط به واردات […]

همان طور که احتمالا می‌دانید به تازگی خبرها و شایعات بی‌شماری در مورد پرچمدار فبلت‌های شرکت سامسونگ یعنی گلکسی نوت 7 در رسانه‌های خبری منتشر شده است. این گزارشات احتمال می‌دهند که این گوشی جدید از یک نمایشگر با ابعاد 5.8 اینچی برخوردار باشد.

این در حالی است که در وب‌سایت Zauba که مربوط به واردات و صادرات کالای این کشور می‌شود، یک نسخه از این گوشی با صفحه نمایشی به ابعاد 6 اینچ لیست شده است.

gsmarena_001

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید تنها اطلاعات مربوط به ابعاد نمایشگر این گوشی در این بخش درج شده است و هیچ مورد دیگری در این زمینه لو نرفته است. البته ممکن است ابعاد و مقیاس نمایشگر گلکسی نوت 7 نیز که در این بخش درج شده است درست و صحیح نباشد.

اما مسئله‌ای که باعث مهمتر شده این موضوع می‌شود این است که تا چند هفته دیگر قرار است از گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ رونمایی به عمل آید و این در حالی است که تا به امروز هیچ گونه خبر یا شایعه‌ای مربوط به تجهیز نسخه‌ای از این گوشی به یک نمایشگر شش اینچی در رسانه‌های منتشر نشده بود. اما در هر صروت اگر نسخه‌ای از این گوشی با چنین نمایشگری وجود داشته باشد مسلما در روز‌های آینده اطلاعات بیشتری از آن به دست آورده و شما را نیز از دانستن آن بی‌اطلاع نخواهیم گذاشت.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال