گلکسی S8 سامسونگ با دوربین دوگانه 12 و 13 مگاپیکسلی و اسکنر عنبیه چشم به میدان می‌آید

هم اینک گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 سامسونگ به طور رسمی معرفی شده است و از این رو تمامی نگاه‌ها و شایعات به سمت و سوی پرچمدار بعدی شرکت سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 تمایل پیدا کرده است. بله درست است. به احتمال بسیار زیاد در سال آینده میلادی شاهد معرفی رسمی گوشی گلکسی اس […]

هم اینک گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 سامسونگ به طور رسمی معرفی شده است و از این رو تمامی نگاه‌ها و شایعات به سمت و سوی پرچمدار بعدی شرکت سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 تمایل پیدا کرده است. بله درست است. به احتمال بسیار زیاد در سال آینده میلادی شاهد معرفی رسمی گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ خواهیم بود. حقیقت این است که هم اکنون ماه‌ها با مراسم معرفی آن فاصله داریم. اما این موضوع باعث نشده است که خبرها و شایعات مربوط به آن در فضای مجازی منتشر نشود.

در واقع امروز خبرهای جدیدی منتشر شد مبنی بر آن که بخش پشتی این گوشی پرچمدار جدید از سیستم دوربین‌های دوگانه برخوردار خواهد بود. یکی از دوربین‌ها دارای دقت 12 مگاپیکسلی بوده و از طرفی دیگر نیز دارای حسگری با دقت 13 مگاپیکسل خواهد بود. به نظر می‌آید شرکت سامسونگ دوباره از قطعات تولیدی خود به جای شرکت سونی در این بخش استفاده نماید. گر چه احتمال دارد حسگر دوربین کناری از نوع ساخته شده توسط شرکت سونی باشد. در هر صورت احتمالا سامسونگ از حسگر S5K2L2 خود استفاده خواهد کرد. از سویی دیگر هنوز اطلاعاتی در مورد حسگر سونی در دسترس نیست.

گلکسی اس 8 سامسونگ از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز برخوردار خواهد بود. در صورت وجود این چنین دوربینی بر روی این گوشی، بعد از سالیان دراز، در بخش سلفی شاهد بروزرسانی در دقت تصویر عکس‌های سلفی خواهیم بود. علاوه بر آن یک دوربین دیگر نیز در کنار دوربین سلفی قرار خواهد گرفت که مربوط به حسگر تشخیص دهنده عنبیه چشم می‌باشد. درست همانند نوت 7 این شرکت کره‌ای.

هنوز اطلاعات دیگری از این گوشی حرفه‌ای به بیرون درز نکرده است. اما در هر صورت اگر هفته‌های آینده غرق در خبرها و شایعات این گوشی جدید شدید به هیچ وجه متعجب نشوید. به نظر می‌رسد این خبر تازه شروع کار باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال