کاربران گلکسی S8 و +S8 از مشکلات شارژر بی‌سیم این پرچمداران خبر دادند

سامسونگ در حال حاضر بایستی با اولین مشکل بروز یافته برای گوشی‎های گلکسی S8 و +S8 مقابله کند. برخی از دستگاه‎ها بر روی نمایشگر خود یک هاله‎ی قرمز رنگ دارند و به ادعای سامسونگ با تغییر دمای رنگ در تنظیمات نمایشگر این مشکل را می‎توان برطرف کرد. در صورتی که افراد نمی‎توانند این تغییر را […]

سامسونگ در حال حاضر بایستی با اولین مشکل بروز یافته برای گوشی‎های گلکسی S8 و +S8 مقابله کند. برخی از دستگاه‎ها بر روی نمایشگر خود یک هاله‎ی قرمز رنگ دارند و به ادعای سامسونگ با تغییر دمای رنگ در تنظیمات نمایشگر این مشکل را می‎توان برطرف کرد. در صورتی که افراد نمی‎توانند این تغییر را وارد کنند، این شرکت یک آپدیت نرم‎افزاری به نمایندگی‎های معتبر خدمات مشتری خود ارسال کرده که به این مشکل رسیدگی می‎کنند.

حال، به نظر می‎رسد مشکل دیگری ظاهر زشت خود را نشان داده است. برخی از مالکین گوشی گلکسی S8 می‎گویند که زمان استفاده از پد شارژ سریع سامسونگ نمی‎توانند گوشی خود را به صورت بی‎سیم شارژ کنند چون برخی از پدهای قدیمی‎تر شارژ سامسونگ کار نمی‎کند. گرچه، استفاده از این پدهای قدیمی‎تر با شارژری که مخصوص شرکت سامسونگ نیست باعث می‎شود پد مربوط به نسبت حالت استاندارد با سرعت کمتری کار کند. زمانی که پد کار نمی‎کند، نوتیفیکیشنی بر روی نمایشگر ظاهر می‎شود که می‎گوید یک شارژ غیرمعمول کشف شده است. در انتهای صفحه، پیامی چشمک می‎زند و در متن آن نوشته شده که شارژ بی‎سیم متوقف شده است.

با توجه به این‎که پدهای قدیمی‎تر شارژ سریع خود سامسونگ با این گوشی‎های جدید کار نمی‎کنند، حتی اگر پدهایی باشند که برای گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ یا مدل‎های قدیمی‎تر تولید شده باشند، این مشکل پیچیده‎تر می‎شود. پد شارژ سریع ارائه شده به همراه گوشی‎های Galaxy S8 و +Galaxy S8 ظاهرا به خوبی کار می‎کنند. این پد شارژ به شکل تخت روی سطح قرار می‎گیرد.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ در پدهای قدیمی‎تر شارژ خود به عنوان راهی برای جلوگیری مشکلات مربوط به باتری، جلوی فناوری شارژ سریع را گرفته است. دو پرچم‎دار جدید سامسونگ گفته می‎شوند می‎توانند پدهای شارژی که با آن‎ها سازگار نیستند را شناسایی کنند. پس از بحران مربوط به گلکسی نوت 7، شاید این شرکت کره‎ای خواسته است که به نسبت پدهایی که با گوشی‎های Galaxy S8 و +S8 به کار گرفته می‎شوند، کنترل بیشتری داشته باشد. به هرحال آن‎ها دوست ندارند بلایی که سر فبلت پرچم‎دار 2016 آن‎‎ها آمد، دوباره تکرار شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال