احتمال عرضه اولیه گلکسی S8 سامسونگ بدون دستیار صوتی بیکسبی

بیکسبی، دستیار دیجیتالی جدیدی سامسونگ که به همراه سری گوشی‎های Galaxy S8 معرفی شد، در تاریخ 1 اردیبهشت‎ماه، یعنی زمانی که گوشی‎های  S8 و +S8 رسما وارد بازارهای جهانی می‎شوند، با قابلیت‎های کامل خود به چشم نخواهد خورد. شرکت سامسونگ به دنبال انتشار خبری اعلام کرد که نسخه‎ی کامل بیکسلی (از جمله فرمان‎های صوتی) از روز اول در […]

بیکسبی، دستیار دیجیتالی جدیدی سامسونگ که به همراه سری گوشی‎های Galaxy S8 معرفی شد، در تاریخ 1 اردیبهشت‎ماه، یعنی زمانی که گوشی‎های  S8 و +S8 رسما وارد بازارهای جهانی می‎شوند، با قابلیت‎های کامل خود به چشم نخواهد خورد.

شرکت سامسونگ به دنبال انتشار خبری اعلام کرد که نسخه‎ی کامل بیکسلی (از جمله فرمان‎های صوتی) از روز اول در اختیار گوشی‎ گلکسی S8 قرار داده نخواهد شد و “اواخر فصل بهار” شاهد ورود آن به بازار آمریکا خواهیم بود، گرچه تاریخ دقیقی اعلام نشده است. با این‎حال، بعضی از قابلیت‎های بیکسبی از جمله هوم، یادآور و Vision در زمان عرضه‎ی پرچم‎دارهای جدید سامسونگ به همراه آن خواهد بود.

در حال حاضر، سامسونگ دلیل لحاظ نکردن تمامی قابلیت‎های بیکسبی را در گوشی‎های Galaxy S8 و +S8 اعلام نکرده است. گرچه به احتمال زیاد این دستیار صوتی (به خصوص صدای بیکسبی) قبل از این‎که سامسونگ واقعا از آن رضایت خاطر را داشته باشد، نیاز به تغییر بیشتر دارد.

در همین خصوص نشریه‎ی وال‎ استریت جورنال با نقل قول از منابع خبری آشنا با این قضیه، اعلام کرده است که نسخه‎ی انگلیسی زبان بیکسلی به علت عملکرد ضعیف در مقایسه با نسخه‎ی کره‎ای زبان آن، به هنگام عرضه‎ی اولیه گلکسی S8 سامسونگ به همراه آن نخواهد بود.

ارزیابی‎های داخلی سامسونگ در طول چند هفته‎ی گذشته مشخص کرده است که قابلیت‎های شناخت صدای بیکسبی در زبان انگلیسی با عملکرد این هوش‌‎مصنوعی در زبان کره‎ای فاصله‎ی زیادی دارد که به ادعای این منبع خبری باعث شده است سامسونگ زمان دیگری را برای ارائه‎ی آن برای S8 در نظر بگیرد.

بیکسبی یکی از نقاط قوت بازاریابی پرچم‎دارهای سامسونگ بوده و تاخیر در عرضه‎ی آن ممکن است تاثیری منفی بر بازخورد اولیه‎ی کاربران نسبت به این گوشی‎ها داشته باشد. از طرف دیگر تصمیم سامسونگ مبنی بر حفظ این سرویس و عرضه‎ی آن در زمانی که به طور کامل توانمند است می‎تواند منطقی در نظر گرفته شود چون از طرف دیگر وجود یک محصول ناقص می‎تواند عواقب وخیم‎تری به همراه داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال