نگاهی نزدیک‌تر به Aston Martin Vulcan در قالب تصویر

آستون مارتین قصد دارد تا بار دیگر با عرضه‌ی خودروهای سوپر اسپرت، نبض بازار را به دست بگیرد و حال تصاویری از خودروی جدید خود با نام Vulcan را به صورت رسمی منتشر ساخته که با موتر 7 لیتری و V-12 خود، قادر به تولید بیش از 800 اسب بخار نیرو خواهد بود. این میزان نیروی محرک […]

آستون مارتین قصد دارد تا بار دیگر با عرضه‌ی خودروهای سوپر اسپرت، نبض بازار را به دست بگیرد و حال تصاویری از خودروی جدید خود با نام Vulcan را به صورت رسمی منتشر ساخته که با موتر 7 لیتری و V-12 خود، قادر به تولید بیش از 800 اسب بخار نیرو خواهد بود. این میزان نیروی محرک کمی خطرناک به نظر می‌رسد!!

این شرکت انگلستانی قصد دارد تا در سراسر بدنه‌ی خودروی جدیدش، از فیبر کربن استفاده کند و تمامی قابلیت‌های خودروهای GT را نیز در آن قرار دهد تا تجربه‌ی بی نظیری برای مشتریان به وجود آید. جالب است بدانید که در سراسر دنیا، تنها 24 دستگاه خودروی Vulcan تولید خواهد شد که البته همین تعداد پایین نیز به صورت کاملا سفارشی، در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

همچنین، این شرکت برنامه‌هایی را برای خریداران در نظر گرفته است که به موجب آن رانندگان، می‌توانند کنترل کامل این خودرو را به دست داشته باشند. شاید یکی از دلایل عمده‌ی این موضوع، قدرت بالای این خودرو است، چرا که این میزان نیروی محرک، می‌تواند در مواردی خطرآفرین باشد. همچنین، کاربرانی که از اعضای VIP شرکت Aston Martin باشند، می‌توانند انتخاب‌های بیشتری را برای سفارشی سازی خودروی خود داشته باشند.

مدیر عامل بخش اجرایی شرکت آستون مارتین، دکتر Andy Palmer طی بیانیه‌ای اعلام کرده که خودروی Aston Martin Vulcan، خودرویی نایاب و با طراحی منحصر به فرد است که برای حفظ میراث و به رخ کشیدن قدرت بالای شرکت، توسط مهندسین آن طراحی شده. این خودرو، می‌تواند با قابلیت‌های فوق العاده‌ای که دارد، بهترین تجربه از یک خودروی سوپر اسپرت را برای رانندگان رقم زند.

هنوز قیمت این خودرو اعلام نشده، اما مسلما این خودرو، از محصولات گران قیمت بازار خواهد بود. در گالری زیر تصاویر مفهومی جالت توجه مربوط به این اتومبیل را مشاهده می‌کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال