Gionee Elife S5.1 به عنوان نازکترین گوشی هوشمند در گینس ثبت شد

Gionee Elife S5.1 که اوایل این ماه در چین عرضه شد، با ابعاد 5.1 میلی متر توسط سازنده خود به عنوان نازک ترین گوشی هوشمند جهان معرفی شده بود. در حال حاضر، طبق Gionee، این گوشی توسط رکوردهای گینس نیز به عنوان نازک ترین گوشی هوشمند تاکنون ساخته شده، شناخته شده است. ما فرض می […]

Gionee Elife S5.1 که اوایل این ماه در چین عرضه شد، با ابعاد 5.1 میلی متر توسط سازنده خود به عنوان نازک ترین گوشی هوشمند جهان معرفی شده بود. در حال حاضر، طبق Gionee، این گوشی توسط رکوردهای گینس نیز به عنوان نازک ترین گوشی هوشمند تاکنون ساخته شده، شناخته شده است. ما فرض می کنیم مدتی طول بکشد تا گوشی نازک تر از این ساخته شود.

Gionee-Elife-S5.1---official-images (1)

نازکی فوق العاده این گوشی به کنار، به نظر می رسد Gionee Elife S5.1 یک گوشی هوشمند میان رده باشد. این گوشی دارای صفحه نمایش 4.8 اینچ Super AMOLED با رزولوشن 1280×720 پیکسل، دوربین جلوی 5 مگاپیکسل با زاویه دید وسیع، حافظه رم 1GB، حافظه داخلی 16 گیگابایت (غیرقابل ارتقا) و باتری 2100 میلی آمپر ساعت می باشد. سیستم عامل این گوشی اندروید 4.3 با Gionee Amigo 2.0 UI بوده و در حال حاضر فقط در چین در دسترس است. قیمت آن 325 دلار و در رنگ های مشکی، سفید، صورتی و سبز می باشد.

همانطور که می دانید، Elife S5.1 اولین گوشی هوشمند نازک Gionee نیست. این شرکت همچنین Elife S5.5 را با 5.5 میلی متر عرضه کرده است که می توان آن را از بسیاری از بازارهای سراسر آسیا خریداری کرد.

 Gionee-Elife-S5.1---official-images (3)

Gionee-Elife-S5.1---official-images (4)

Gionee-Elife-S5.1---official-images (2)

لینک کوتاه | منبع: Phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال