تصاویر و اطلاعات گوشی Green Gionee S10 به بیرون درز پیدا کرد

تاکنون تصاویر زیادی از گوشی‌هوشمند S10 شرکت Gionee منتشر شده است. علاوه بر این، این گوشی در بنچمارک‌های مختلفی نیز دیده شده و به تازگی موفق به کسب تاییدیه‌ی TENNA نیز شده است. این بار، تصاویر با کیفیت‌تری از این گوشی منتشر شده که نشان می‌دهد به تاریخ معرفی این گوشی نزدیک‌تر می‌شویم. در تصاویر امروز، […]

تاکنون تصاویر زیادی از گوشی‌هوشمند S10 شرکت Gionee منتشر شده است. علاوه بر این، این گوشی در بنچمارک‌های مختلفی نیز دیده شده و به تازگی موفق به کسب تاییدیه‌ی TENNA نیز شده است. این بار، تصاویر با کیفیت‌تری از این گوشی منتشر شده که نشان می‌دهد به تاریخ معرفی این گوشی نزدیک‌تر می‌شویم. در تصاویر امروز، علاوه بر رنگ‌های مشکی و طلایی که پیش از این نیز به صورت رسمی تایید شده بودند، شاهد رنک سبز رنگ این گوشی هستیم. شاید شرکت Gionee از رنگ سبز گوشی P10 هوآوی الگو گرفته تا شاید رنگ سبز رنگ آیفون 7 این شرکت را ترغیب کرده تا از این رنگ در گوشی خود استفاده کند اما هر چه که باشد، رنگ سبز این گوشی بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

به‌هرحال تنوع رنگی در گوشی‌های امروزی که از لحاظ ظاهری کمتر تفاوتی را با یکدیگر دارند می‌تواند بسیار مثبت تلقی شود. اگر به تصویر دوم نگاهی دقیق‌تر بیندازید، متوجه می‌شوید که رنگ آبی نیز در پس‌زمینه‌ی عکس وجود دارد پس تاکنون چهار رنگ از این گوشی رویت شده است.

از مهم‌ترین مشخصه‌های فنی این گوشی‌هوشمند می‌توان به نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، دو سنسور دوربین 13 مگاپیکسلی برای دوربین دوگانه‌ و 4 گیگابایت رم اشاره کرد. شایعات و مشخصه‌های فنی فاش شده همگی حاکی از این بودند که احتمالا دوربین جلوی این گوشی نیز دوگانه خواهد بود. حافظه‌ی داخلی این گوشی به 64 گیگابایت خواهد رسید و احتمالا از چیپست P10 یا P20 Helio شرکت مدیاتک بهره خواهد برد. گوشی‌هوشمند S10 از اندروید 7 به صورت رسمی پشتیبانی خواهد کرد و احتمالا به باتری با ظرفیت 3,450 یا 3,700 میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌گردد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال