تصاویر گوشی Gionee S10 به بیرون درز پیدا کرد

در حالی که شرکت Gionee خود را آماده‌‌ی معرفی گوشی S10 می‌کند، تصاویر جدیدی از این گوشی‌هوشمند به بیرون درز پیدا کرده است. کیفیت تصاویر منتشر شده در مقایسه با تصاویر پیشین فاش شده آن‌چنان جالب نیست اما تمامی این تصاویر با تصاویری که در رگولاتوری TENNA مشاهده کردیم مطابقت دارند. همچنین، تمامی تصاویر فاش شده […]

در حالی که شرکت Gionee خود را آماده‌‌ی معرفی گوشی S10 می‌کند، تصاویر جدیدی از این گوشی‌هوشمند به بیرون درز پیدا کرده است. کیفیت تصاویر منتشر شده در مقایسه با تصاویر پیشین فاش شده آن‌چنان جالب نیست اما تمامی این تصاویر با تصاویری که در رگولاتوری TENNA مشاهده کردیم مطابقت دارند. همچنین، تمامی تصاویر فاش شده از این گوشی در رنگ طلایی منتشر شده است.

گوشی‌هوشمند Gionee S10 دارای دو دوربین در قسمت پشتی و همچنین دو دوربین در قسمت جلویی است. براساس شایعات گذشته، دوربین دوگانه‌ی اصلی این گوشی به دو سنسور 13 مگاپیکسلی مجهز شده‌اند و دوربین جلو نیز دو سنسور 16 مگاپیکسلی را با خود به یدک می‌کشد. علاوه بر این شایعه شده که دوربین جلوی گوشی مورد اشاره، دو سنسور 20 و 8 مگاپیکسلی را در کنار کاربران خود قرار خواهد داد.

از دیگر مشخصه‌های این گوشی‌هوشمند می‌توان به نمایشگری 5.5 اینچی، 4 گیگابایت رم و چیپست 6755 مدیاتک اشاره کرد. Gionee S10 به حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی و باتری با ظرفیت 3,450 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. این در حالی است که شایعات پیشین باتری با ظرفیت 3700 میلی‌آمپر ساعتی را در نظر گرفته بودند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال