Gionee اولین تیزر تبلیغاتی گوشی بعدی خود را منتشر کرد

شرکت Gionee اولین تیزر تبلیغاتی مربوط به گوشی بعدی خود را که به تازگی از رگولاتوری TENNA عبور کرده منتشر کرد. در این تیزر تبلیغاتی دو بازیگر مطرح چینی به نام‌های Xu Fan و Feng Xiaogang گوشی M2017 این شرکت را در دست دارند. قطعا یکی از ویژگی‌های برتر این گوشی باتری با ظرفیت 7 هزار میلی‌آمپر ساعتی […]

شرکت Gionee اولین تیزر تبلیغاتی مربوط به گوشی بعدی خود را که به تازگی از رگولاتوری TENNA عبور کرده منتشر کرد. در این تیزر تبلیغاتی دو بازیگر مطرح چینی به نام‌های Xu Fan و Feng Xiaogang گوشی M2017 این شرکت را در دست دارند.

قطعا یکی از ویژگی‌های برتر این گوشی باتری با ظرفیت 7 هزار میلی‌آمپر ساعتی آن است که به همراه 6 گیگابایت رم می‌تواند مورد توجه بسیاری قرار بگیرد. براساس اطلاعات فاش شده در رگولاتوری TENAA چین، این محصول به پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای 1.96 گیگاهرتزی و نمایشگر 5.7 با رزولوشن QHD مجهز می‌گردد. شرکت Gionee برای دوربین دوگانه‌ی این گوشی دو سنسور 12 و 13 مگاپیکسلی قرار داده و برای ثبت تصاویر سلفی سنسوری 8 مگاپیکسلی را در دوربین جلو تعبیه کرده است.

ابعاد گوشی مورد اشاره 155.2 در 77.6 در 10.65 میلی‌متر است و وزن آن نیز به بیش از 230 گرم تجاوز نمی‌کند. این گوشی که قرار است اندروید 6.0.1 را اجرا کند به احتمال فراوان و با توجه به تیزرهای منتشر شده به زودی معرفی خواهد شد هر چند هنوز اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال