Gionee S10 در TENAA رویت شد

دو ماه قبل، شرکت Gionee اولین گوشی‎هوشمند خود را با هدف قراردادن دنیای عکاسی سلفی یعنی Gionee A1 (به همراه مدل بزرگتر A1 Plus) معرفی کرد و حال این شرکت چینی تولید گوشی دیگری را در نظر دارد. گوشی Gionee S10 در TENAA به همراه جزئیات اکثر مشخصات فنی‎ آن رویت شد. Gionee S10 دارای […]

دو ماه قبل، شرکت Gionee اولین گوشی‎هوشمند خود را با هدف قراردادن دنیای عکاسی سلفی یعنی Gionee A1 (به همراه مدل بزرگتر A1 Plus) معرفی کرد و حال این شرکت چینی تولید گوشی دیگری را در نظر دارد. گوشی Gionee S10 در TENAA به همراه جزئیات اکثر مشخصات فنی‎ آن رویت شد.

Gionee S10 دارای نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی بوده و مجهز به به پردازنده‎ی هشت هسته‎ای با سرعت کلاک 2.0 گیگاهرتز است. رم 4 گیگابایت و حافظه‎داخلی 64 گیگابایت است که امکان ارتقاء تا 128 گیگابایت با پشتیبانی از درگاه میکرو اس‎دی نیز وجود دارد. این دستگاه از سیستم‎عامل اندروید 7.0 استفاده می‎کند اما انتظار وجود لانچر آمیگو 4.0 (یا نسخه‎ی بالاتر آن) شرکت Gionee را نیز داریم.

استفاده از دوربین دوگانه مفهوم جدیدی برای Gionee به شمار نمی‎رود چون مدل قبلی S9 از دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی استفاده می‎کرد. این شرکت چینی آن‎ها را آپگرید کرده تا شاهد وجود دو دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 16 مگاپیکسلی در نمای جلویی این دستگاه باشیم. دکمه‎ی فون نقش حسگر اثرانگشت را نیز دارد گرچه برخی از افراد ممکن است لوگوی دایره‎ای شکل پنل پشتی را این حسگر در نظر گیرد. این گوشی در دو رنگ مشکی و طلایی به بازار می‎آید.

هنوز اطلاعات رسمی در رابطه با قیمت و زمان ورود این گوشی به بازار مطرح نشده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال