گوشی Gionee S10 در بنچمارک GFXBench رویت شد

هفته‎ی گذشته گوشی Gionee S10 مجوز فروش در کشور چین را از سازمان TENAA دریافت کرد و امروز فردی که نمونه‎ی اولیه‎ای از آن را در اختیار داشت آن را با بنچمارک GFXBench محک زده است. بنابراین، همانند با گذشته، این بنچمارک در دیتابیس خود جزئیاتی در خصوص مشخصات این گوشی نشان می‎دهد. ابتدا اجازه […]

هفته‎ی گذشته گوشی Gionee S10 مجوز فروش در کشور چین را از سازمان TENAA دریافت کرد و امروز فردی که نمونه‎ی اولیه‎ای از آن را در اختیار داشت آن را با بنچمارک GFXBench محک زده است. بنابراین، همانند با گذشته، این بنچمارک در دیتابیس خود جزئیاتی در خصوص مشخصات این گوشی نشان می‎دهد.

ابتدا اجازه دهید یک موضوع را کاملا مشخص کنیم. به هر دلیلی، از نظر GFXBench گوشی S10 یک دوربین عقب 12 مگاپیکسلی دارد، در حالی‎که این موضوع درست نیست چون اطلاعات TENAA یک سیستم دوربین دوگانه‎ی تشکیل شده از دو دوربین 13 مگاپیکسلی را نشان می‎دهد.

اما سایر مشخصات به یک شکل هستند. Gionee S10 مجهز به یک نمایشگر لمسی 5.5 اینچی با رزولوشن فول ا‎چ‎دی، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه‎داخلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. در قلب این دستگاه چیپست MT6755 Helio P10 مدیاتک قرار گرفته است که یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای Cortex-A53 با سرعت کلاک 2 گیگاهرتز دارد. مدیریت بخش نرم‎افزاری را سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.0 برعهده گرفته است.

براساس اطلاعاتی که قبلا به بیرون درز کرده است، چراغ این گوشی را باید سلولی با گنجایش 3700 میلی‎آمپرساعت روشن نگه دارد. S10 در رنگ‎های مشکی و طلایی وارد بازار می‎شود و به نظر ما باید خیلی زود منتظر معرفی رسمی آن باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال