تصاویر جدیدی از گوشی Gionee S9 به بیرون درز پیدا کرد

Gionee همانطور که چندی پیش با یک تیزر اعلام کرده بود، در 15 نوامبر از گوشی S9 خود رونمایی خواهد کرد. این شرکت چینی اکنون با یک تیزر دیگر برای S9، از دوربین جلوی با فلش LED این گوشی برای گرفتن سلفی‌های بهتر در مکان‌های تاریک خبر می‌دهد. علاوه بر این تیزر، امروز دو تصویر […]

Gionee همانطور که چندی پیش با یک تیزر اعلام کرده بود، در 15 نوامبر از گوشی S9 خود رونمایی خواهد کرد. این شرکت چینی اکنون با یک تیزر دیگر برای S9، از دوربین جلوی با فلش LED این گوشی برای گرفتن سلفی‌های بهتر در مکان‌های تاریک خبر می‌دهد.

علاوه بر این تیزر، امروز دو تصویر دیگر از Gionee S9 به بیرون درز شده است. این گوشی کاملا فلزی بوده و دارای دوربین عقب دوگانه و دکمه Home در جلو است که احتمالا اسکنر اثر انگشت باشد.

Gionee S9  Gionee S9

گوشی Gionee S9 در حال حاضر برای فروش در چین توسط TENAA تایید شده است و همچنین در پایگاه داده بنچمارک نیز رویت شده است. این گوشی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچ 1080 پیکسل، دوربین سلفی 13 مگاپیکسل، دوربین عقب 13 مگاپیکسل و 5 مگاپیکسل، جیپست مدیاتک Helio P10، حافظه رم 4 گیگابایت، حافظه داخلی 64 گیگابایت، باتری 3،000 میلی آمپرساعت و سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال