گوگل معتقد است که ال‌جی بهترین شریک تجاری‌اش بوده است

گوشی‌های محبوب نکسوس گوگل توسط خود این شرکت ساخته نمی‌شوند و شرکت‌های دیگری نظیر ال‌جی، اچ‌تی‌سی، سامسونگ و هوآوی تاکنون وظیفه‌ی ساخت نکسوس‌های گوگل را بر عهده گرفته‌اند. شاید نکسوس جدید معرفی شده توسط هوآوی با توجه به مشخصات سخت‌افزاری بهتر مورد استقبال بیشتری قرار بگیرد اما نمی‌توان منکر آن شد که ال‌جی با ساختن […]

گوشی‌های محبوب نکسوس گوگل توسط خود این شرکت ساخته نمی‌شوند و شرکت‌های دیگری نظیر ال‌جی، اچ‌تی‌سی، سامسونگ و هوآوی تاکنون وظیفه‌ی ساخت نکسوس‌های گوگل را بر عهده گرفته‌اند. شاید نکسوس جدید معرفی شده توسط هوآوی با توجه به مشخصات سخت‌افزاری بهتر مورد استقبال بیشتری قرار بگیرد اما نمی‌توان منکر آن شد که ال‌جی با ساختن سومین نکسوس به صورت پیاپی برای گوگل تبدیل به شریکی تجاری برای این شرکت شده‌ است. حال پس از ساخت این سه نکسوس به صورت متوالی ممکن است این سوال پیش بیاید که چرا شرکت‌های دیگری وظیفه‌ی ساخت نکسوس گوگل را برعهده نمی‌گیرند؟

به گفته‌ی  Dave Burke، معاون بخش مهندسی اندروید گوگل، ال‌جی تاکنون بهترین شرکتی بوده که توانسته نکسوس‌های گوگل را همانند انتظارات این شرکت عرضه کند. به گفته‌ی وی گوگل با ال‌جی همکاری بسیار خوبی داشته و تیم اندروید گوگل در هنگام کار با نکسوس‌های ال‌جی احساس رضایت بیشتری را دارند. شاید توافقات برسر قیمت تمام شده، نوآوری‌های انجام شده و مسائل دیگر باعث شده تا ال‌جی سومین نکسوس پیاپی خود را برای گوگل بدون هیچ گونه مشکلی بسازد.

پس با توجه به خبرهای منتشر شده و صحبت‌های Dave Burke به نظر نمی‌رسد که گوگل قصد داشته باشد نکسوس‌های بعدی خود را به شرکت‌های دیگر بسپرد. می‌توان سامسونگ را یکی از مهم‌ترین رقبای ال‌جی برای ساخت نکسوس‌های گوگل دانست چرا که نکسوس S و گلکسی نکسوس سامسونگ توانست نام نکسوس را برسر زبان‌ها بیندازد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال