گوگل اعلام کرد که LG V20 اولین گوشی‌هوشمند مجهز به اندروید 7.0 نوقا خواهد بود

انتشار این خبر بدان معنا نیست که دنیای اینترنت خبر ال‌جی را مبنی بر اینکه گوشی V20 این شرکت اولین گوشی مجهز به اندروید 7 خواهد بود باور نکرده است؛ بلکه این‌بار خبر دریافت آپدیت اندرود 7 برای این گوشی از سوی گوگل تایید شده است. امروز گوگل به صورت رسمی در وب‌سایت رسمی اندروید […]

انتشار این خبر بدان معنا نیست که دنیای اینترنت خبر ال‌جی را مبنی بر اینکه گوشی V20 این شرکت اولین گوشی مجهز به اندروید 7 خواهد بود باور نکرده است؛ بلکه این‌بار خبر دریافت آپدیت اندرود 7 برای این گوشی از سوی گوگل تایید شده است. امروز گوگل به صورت رسمی در وب‌سایت رسمی اندروید نوقا اعلام کرد که گوشی ال‌جی V20 اولین گوشی‌هوشمند خواهد بود که این به‌روزرسانی را دریافت می‌کند.

همان‌طور که در تصویر هم مشاهده می‌کنید، عکس رندر منتشر شده‌ی گوگل مربوط به گوشی V20 کمک زیادی را به شناسایی گوشی و تطابق آن با دیگر رندرهای منتشر شده نمی‌کند. به‌هر‌حال خبر امروز گوگل این مسئله را تایید می‌کند که دو نکسوس این شرکت که شایعه شده اچ‌تی‌سی وظیفه‌ی ساختن آن‌ها را برعهده گرفته قبل از معرفی گوشی V20 ال‌جی، رونمایی نخواهند شد. بنابراین می‌توان گفت که فعلا تا تاریخ 15 شهریورماه نباید منتظر نکسوس‌‌های جدید گوگل باشیم. تاریخ مورد اشاره، زمانی است که ال‌جی قصد دارد گوشی V20 را به صورت رسمی معرفی و روانه‌ی بازار کند.

گوشی V20 شرکت ال‌جی قصد دارد تا با گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ به صورت مستقیم رقابت کند و یکی از جنبه‌هایی که قطعا ال‌جی با منتشر شدن این خبر از آن سود خواهد برد، بخش نرم‌افزار بوده چراکه حالا این گوشی به اندروید نوقا گوگل نیز تجهیز یافته است. به‌هر‌حال سامسونگ اعلام کرده از زمان عرضه‌ی گلکسی نوت7، به 2 یا 3 ماه وقت برای انتشار جدیدترین نسخه‌ی اندروید نیاز خواهد داشت. بنابراین گوشی ال‌جی‌ می‌تواند از این حیث برتری داشته باشد. انتظار می‌رود بعد از معرفی گوشی V20 توسط ال‌جی، چند روز بعد آن را در بازار کشورهای مختلف ببینیم. درهرحال تا بهتر است تا زمان معرفی رسمی این گوشی و انتشار خبرهای جدیدتر منتظر بمانیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال