گوگل مپس با اضافه شدن گزینه خدمات تحویل غذا برای iOS به‌روزرسانی شد

در آپدیت جدیدی برای این اپلیکیشن در اپ‎استور به چشم می‎خورد، گوگل سفاش دادن غذا را به صورت مستقیم از داخل اپلیکیشن گوگل مپس خود برای کاربران iOS ساده‎تر کرده است. قابلیت اصلی جدیدی که در آخرین نسخه‎ی اپلیکیشن گوگل مپس به چشم می‎خورد قابلیت سفارش دادن غذا از خدمات تحویل غذا است. این قابلیت در […]

در آپدیت جدیدی برای این اپلیکیشن در اپ‎استور به چشم می‎خورد، گوگل سفاش دادن غذا را به صورت مستقیم از داخل اپلیکیشن گوگل مپس خود برای کاربران iOS ساده‎تر کرده است.

قابلیت اصلی جدیدی که در آخرین نسخه‎ی اپلیکیشن گوگل مپس به چشم می‎خورد قابلیت سفارش دادن غذا از خدمات تحویل غذا است. این قابلیت در حال حاضر بیشتر از یک سال است در اختیار کاربران اندرویدی قرار دارد، بنابراین منطقی است که کاربران iOS نیز این قابلیت را، حتی اگر کمی طولانی‎تر از مدت انتظار باشد، دریافت کنند.

اپلیکیشن گوگل مپس برای iOS حالا به شکل کاملی با خدمات تحویل غذا نظیر Seamless و Grubhub، درست نظیر نسخه‎ی اندرویدی این اپلیکیشن، یکپارچه می‎شود.

به منظور دسترسی به قابلیت سفارش غذا، شما بایستی به منوی Explore بروید، بر روی زیر دسته‎هایی نظیر “بهترین ناهارها” یا “غذاهای ارزان‎قیمت” آهسته ضربه بزنید تا لیستی از رستوران‎ها برای شما نمایان شود. این رستوران‎ها به شکل کارت‎هایی نمایان می‎شود که اطلاعاتی نظیر ساعت‎های کاری، قیمت‎ها و نرخ‎بندی‎ها را در خود دارند.

از آن‎جایی‎که تمامی رستوران‎ها در این برنامه لحاظ نشده‎اند، آن‎ها دارای قابلیتی به اسم “سفارشی ثبت کنید” بر روی کارت اطلاعات رستوران هستند تا شما بتوانید با استفاده از آن غذا سفارش دهید.

به‌علاوه، این آپدیت گزینه‎ دیگری هم برای ایجاد کردن کدهای پلاس (کدهای کوتاه برای مکان‎هایی که آدرس خیابان‎های آن‎ها مشخص نیست) در اختیار کاربران قرار می‎دهد که آن را می‎توانند با قرار دادن یک سنجاق در هر جای نقشه آن را ایجاد کنند. این قابلیت نظیر شناساگر یک مکان عمل می‎کند که طول و عرض جغرافیایی را می‎خواند. کاربران می‎توانند این اطلاعات را با دیگران به اشتراک بگذارند.

طبق گفته‎ی گوگل، آخرین نسخه از اپلیکیشن گوگل مپس برای iOS دارای فرآیند بسیار ساده‎تر گرفتن تصاویر و اضافه کردن آن‎ها برای موقعیت نشانه‎گذاری شده، چیزی که کاربران از خیلی وقت پیش درخواست آن را داشته‎اند. گوگل یک دکمه‎ی “اضافه‎کردن تصویر” لحاظ کرده است که زیر موقعیت هر عکس فعلی شما قرار خواهد گرفت، تا کاربران قادر باشند که سریعاً یک عکس گرفته و آن را آپلود کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال